پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: تندباد شدیدی که در دو روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل رخ داد خسارت جانی و مالی عمده‌ای به همراه نداشت.
شعارسال: مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: تندباد شدیدی که در دو روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل رخ داد خسارت جانی و مالی عمده‌ای به همراه نداشت.

مسعود امامی یگانه ، اظهار کرد: در روزهای گذشته وقوع تندباد در مناطق مرکزی استان اردبیل به ویژه شهرهای مشگین‌ شهر، اردبیل، نیر، نمین و سرعین با شدت بیشتری ادامه داشت اما با توجه به پیش‌بینی و اطلاع‌‌رسانی‌هایی که از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها داشتیم با کمترین خسارت این حوادث پشت سر گذاشته شد.

وی افزود: خسارت عمده ما در اردبیل و مشگین‌شهر مربوط به هم‌ریختگی مبلمان شهری، اختلالات در نیرورسانی و شکسته شدن تیرهای برق و خسارت به فیدرها بود که سبب شد قطعی برق را در برخی از مناطق شاهد باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل با قدردانی از عوامل برق استان در رفع اختلالات و خاموشی در برخی از مناطق تصریح کرد: در مجموع سقوط داربست‌ها، شکست درخت‌ها و سقوط اجسام را در برخی از شهرها و مناطق مختلف استان شاهد بودیم که خسارت جانی و مالی عمده‌ای به همراه نداشت.

امامی یگانه با اشاره به همراهی مردم در رعایت موارد ایمنی در وزش تندبادهای شدید در مناطقی از استان اردبیل بیان کرد: در بروز چنین حوادثی مردم باید از سفرها و ترددهای غیرضرور در جاده‌ها و معابر شهری پرهیز کرده و از حرکت در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام و اشیا وجود دارد پرهیز کنند.

وی افزود: در این دو روز برخی از حوادث ناشی از بی‌دقتی رانندگان در پارک خودرو در مکان‌هایی بود که احتمال سقوط اجسام در آنها وجود داشت که به نظر می‌‌رسد رانندگان باید در این زمینه بیشتر احتیاط کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل به آماده‌باش نیروهای امدادی در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان و شهرستان‌ها با تشکیل جلسه سعی کردند تا به موقع امدادرسانی را انجام و از وارد آمدن خسارت جلوگیری کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 دی 1396، کدخبر: 96100502437 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین