پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: شهرک کارگاهی بجنورد بهترین مکان برای استقرار کارگاه‌های فرش و دستباف‌های خراسان شمالی است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی متولی توسعه خوشه صنعتی فرش دستباف استان است که تاکنون با اقدامات حمایتی در جهت توسعه فرش دستباف استان گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی تأکید کرد: طراحی نقش منحصربه‌فرد برای فرش خراسان شمالی متناسب با اقلیم و فرهنگ این خطه یکی از مهم‌ترین اقدامات حمایتی از خوشه صنعتی فرش استان بود که در سال جاری رونمایی شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی با ارائه آموزش‌های مهارتی به کارآفرینان در جهت توانمندی صنایع کوچک و خرد قدم برداشته است.

وحدت افزود: تأسیس کنسرسیوم صادراتی فرش دستباف خراسان شمالی نیز از دیگر اقدامات این شرکت برای حمایت از فرش استان است که هم‌اکنون این کنسرسیوم فعال است.

وی گفت: کنسرسیوم صادراتی یک ائتلاف داوطلبانه از شرکت‌ها است که هدفش تبلیغ، ترویج و فروش کالاها و ارائهٔ خدمات اعضایش در خارج از کشور بوده و از طریق فعالیت‌های مشترک، صادرات محصولات را تسهیل می‌نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به حمایت از بافندگان فرش دستباف برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اشاره کرد و بیان داشت: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فرش دوروی دویدوخ در نمایشگاه ایتالیا به نمایش درآمد که استقبال بی‌نظیری از این فرش شد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی برای توسعه خوشه فرش دستباف و کنسرسیوم صادراتی فرش استان اقدام به ارائه خدمات حمایتی از قبیل ارائه تسهیلات، آموزش‌ها و تورهای صنعتی نموده است و همچنان آماده حمایت از این هنر صنعت اصیل خراسان شمالی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1281359: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
بر چه اساسی این حرف را می زنند.؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
بنده با این نظر واقعا مشکل دارم. کارگاه های فرش عموما باید با دسترسی محلی و در دل محلات زده شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین