پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
فرماندار درمیان محدودیت منابع آبی را از مهمترین مشکلات بخش قهستان دانست و گفت: آبرسانی به روستاهای این بخش یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولان شهرستان است.

شعار سال: محمد بشیری‌زاده اظهار کرد: انضباط اداری، مردم داری و وجدان کاری مهم‌ترین اصول مدیریتی در حکومت اسلامی است.

وی گفت: حرکت در مسیر خدمت بی‌منت به مردم در کنار انتقادپذیری، مسئولان را در رسیدن به موفقیت و توسعه پایدار کمک می‌کند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بازوی توانمند دولت در روستاها هستند، افزود: رفع مشکلات بخش نیازمند تعامل و همفکری شورای‌های اسلامی و دهیاران با بخشدار و مسؤولان شهرستان است.

بشیری‌زاده بر ضرورت لزوم رعایت حقوق شهروندی و مردمداری در دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بخشداری قهستان باشد.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی جامعه از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد مسؤولان است، افزود: بدون شک مردم بهترین ارزیابان عملکرد و خدمات دستگاه‌های اجرایی هستند.

فرماندار درمیان دمیدن روح امید در جامعه را مهم‌ترین رسالت نخبگان و مسئولان شهرستان دانست و بیان کرد: خدمت صادقانه و صیانت از حقوق شهروندی لازمه ترویج روحیه نشاط و امید در میان اقشار مختلف جامعه در شرایط کنونی است.

بشیری‌زاده با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان درمیان و بخش قهستان گفت: در سال‌جاری پروژه گازرسانی به شهر قهستان همزمان با مرکز شهرستان درمیان با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث مصلای شهر قهستان در سال گذشته به زمین زده شده است، افزود: امسال اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شد.

فرماندار درمیان محدودیت منابع آبی را از مهمترین مشکلات بخش قهستان دانست و گفت: آبرسانی به روستاهای این بخش یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستان است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 5 دی 1395، کد مطلب: 13951011000076:www. gilan. farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
به زودی باید خدا حافظی کرد با سکونت در قهستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین