پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
نماینده مردم بندرعباس در مجلس، احداث ۲ واحد آب‌شیرین‌کن ۲۵ هزار متر مکعبی را برای مقابله با بحران آب در هرمزگان ضروری دانست و گفت: در راستای توسعه شهر توریستی بندرعیاس، شبکه انتقال برق این شهر به شبکه زیرزمینی اصلاح شود.

شعار سال: احمد مرادی چهارشنبه شب در نشست مشترک نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران صنعت آب و برق هرمزگان با وزیر نیرو اظهار داشت: تمامی داشته‌های زمینی و منابع استان هرمزگان استفاده شده و نیازمند تدبیر هستیم.

وی، احداث 2 آب‌شیرین‌کن 25 هزار متر مکعبی در هرمزگان را مهم‌ترین درخواست‌های مردم استان در حوزه آب دانست و بیان‌داشت: با توجه به مشکلات کم‌آبی در سراسر استان نیاز به مهار روان آب‌ها با احداث سد نیز یکی دیگر از مطالبات مردم هرمزگان است.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس با اشاره به ورود 700 لیتر در ثانیه پساب تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس به دریا تصریح‌کرد: امروزه در تمام کشور از پساب در صنایع و فضای سبز استفاده می‌شود.

مرادی ادامه داد: متاسفانه ورود این میزان پساب به دریا در حالی صورت می‌گیرد که 200 لیتر بر ثانیه آب شرب تصفیه شده شهر بندرعباس به مصرف فضای سبز اختصاص یافته است.

وی، خرید تضمینی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب از بخش خصوصی را راهکار قطعی جلوگیری از این معضل دانست و ابرازداشت: البته صنابع نیز می‌بایست در این زمینه پیشقدم شوند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس با تاکید بر روشن شدن تکلیف فرسودگی شبکه‌های انتقال آب شهری و روستایی در استان گفت: دولت با اختصاص بودجه در این زمینه از هدررفت سرمایه ملی در استان هرمزگان جلوگیری کند.

مرادی، اصلاح شبکه توزیع و انتقال برق شهر بندرعباس را به شبکه زیرزمینی مهم‌ترین راهکار برای تغییر سیمای این شهر بندری و توریستی عنوان‌کرد و افزود: تاریکی خیابان‌های بندرعباس نیز از دیگر مشکلات این شهراست که نیازمند چاره‌اندیشی است.

وی با تقدیر از دولت به جهت آغاز طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ صنعت آب و برق در هرمزگان بیان‌کرد: مردم هرمزگان متناسب با این فعالیت‌ها سهم خود را در اشتغال مطالبه کنند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس با انتقاد از بالا بودن قیمت انشعاب برق در هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها گفت: نیاز است وزیر نیرو با ورود به این موضوع، این مطالبه مردمی را بررسی کند.

مرادی با اشاره به نوسانات برق هرمزگان در فصل تابستان گفت: مدیران برق علت نوسانات سال گذشته را کمبود ترانس اعلام کرده‌اند که لازم است جهت رفع این مشکل اقدام شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 9 دی 1395، کد مطلب: 1281523:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین