پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رودان گفت: همزمان با سال 96 تعداد 10 پروژه عمرانی آبفار با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شعار سال: منوچهر خوشدل، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب مجتمع آبرسانی برنطین و احداث مخزن یک هزار متر مکعبی این روستا را از مهمترین پروژه های در حال اجرا در شهرستان رودان نام برد و افزود: این پروژه شامل اجرای 67 هزار و 500 متر لوله گذاری و احداث مخزن یک هزار متر مکعبی با مجموع اعتبار 60 میلیارد ریال می باشد که تاکنون عملیات اجرایی 40 کیلومتر از این پروژه مهم و ارزشمند انجام شده است و با اجرای کامل این پروژه بیش از هشت هزار نفر از مشترکین روستایی از آب شرب سالم برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: دیگر پروژه های مهم و قابل اجرای شهرستان رودان شامل؛ عملیات اجرای خط انتقال و تجهیز چاه و احداث موتورخانه سرچاهی مجتمع آبرسانی خیرآباد به طول دو کیلومتر و خط انتقال آب روستای ناصر آباد به طول دو کیلومتر و همچنین تجهیز یک حلقه چاه و احداث ساختمان موتورخانه با اعتباری معادل 11 میلیارد و570 میلیون ریال می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها مشکل آب شرب بیش از 600 نفر از مردم این روستا رفع می شود.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رودان گفت: عملیات اجرای خط انتقال آب شرب روستای پشته گیش، دشت صفا و کریداز و اجرای خط انتقال و شبکه توزیع پشته گیش و دشت صفا را از دیگر پروژه های آب و فاضلاب روستایی در شهرستان رودان نام برد و تصریح کرد: این پروژه ها شامل؛ اجرای پنج هزار و 600 متر لوله گذاری از چاه به مخزن و از مخزن به روستای پشته گیش، اجرای 11 هزار و 200 متر خط انتقال از مخزن پشته گیش به طرف روستای پشته گیش، کهنوشتری و خط انتقال چاه تا مخزن دشت صفا و با مجموع اعتبار هفت  میلیارد و770 میلیون ریال می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 600 نفر از مردم این رووستاها از نعمت آب شرب سالم برخوردار می باشند.

خوشدل خاطر نشان کرد: اجرای خط انتقال از ایستگاه پمپاژ تا مخزن حسین آباد نازدشت و عملیات اصلاح وتوسعه شبکه مجتمع آبرسانی نازدشت شامل؛ اجرای پنج هزار و 600 متر لوله گذاری و احداث ساختمان نگهبانی و دیوار محوطه و مخزن 500 متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ، اجرای 28 کیلومتر لوله گذاری توسعه شبکه و احداث مخزن 500 متر مکعبی با مجموع اعتبار 28 میلیارد و 800 میلیون ریال در سال جاری به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها مشکل آب شرب بیش از دو هزار و 500 نفر از مردم این روستاها رفع می شود.

وی اجرای پروژه خط انتقال آب شرب روستای 500 نفری آبدان شامل اجرای سه هزار و 800 متر لوله پلی اتیلن با مجموع اعتبار دو میلیارد و 990 میلیون ریال را از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهرستان رودان نام برد.

این مسوول افزود: اجرای خط انتقال و اصلاح شبکه آبشرب روستای پشته خیرآباد شامل 21 کیلومتر لوله گذاری و اصلاح و بازسازی شبکه پشته خیرآباد با جمعیت یک هزار و 200 نفر و اعتبار هشت میلیارد و 700 میلیون ریال از دیگر پروژه های اداره آب و فاضلاب روستایی در شهرستان رودان می باشد.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رودان اصلاح و بازسازی شبکه های روستای آبنما، پشته بنان، سرجوئیه، خراجی، اسلام آباد، دهگاکن و سکل شامل لوله گذاری به طول 11 کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و 870 میلیون ریال را از دیگر طرح های حوزه آب و فاضلاب روستایی نام برد که با بهره برداری از این پروژه ها مشکل آب شرب بیش از پنج هزار نفر از مردم این هفت روستا برطرف می شود.

خوشدل اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب مجتمع رهدار را از جمله پروژه های مورد بهره برداری طی سه ماهه نخست امسال نام برد و کفت: این پروژه با اجرای 14 کیلومتر لوله گذاری و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 790 میلیون ریال برای استفاده بیش از 800 نفر از مردم روستای رهدار و روستاهای اطراف اجرا شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 تیر 1396، کد مطلب: 45050: www. isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین