پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
رئیس دانشکده برق دانشگاه صنعتی اراک از فعالیت مشترک این مرکز آموزش عالی با صنایع نفت و گاز استان مرکزی در قالب تاسیس شرکت خبر داد.
شعار سال: محمد کریم الدینی روز یکشنبه افزود: به منظور ارتقاء صنعت و افزایش ارزش افزوده در تحقیقات و تبدیل ایده به عمل، شرکت مشترک دانشگاه صنعتی اراک با صنایع نفت و گاز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: دانشکده های مختلف و رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اراک به منظور افزایش تعامل و هم افزایی با صنایع اقدام به برگزاری نشست های همکاری کرده است تا از توان اعضای هیات علمی و ظرفیت پژوهشی برای رفع مشکلات و مسائل پیش روی صنایع بهره کاربردی ببرد.

وی افزود: هفته گذشته نشستی به منظور توسعه همکاری های دانشگاهی با انجمن نفت و گاز و خوشه سازندگان قطعات نفت و گاز و پتروشیمی برگزار شد و ضمن معرفی ظرفیت های طرفین، تصمیماتی برای رفع وابستگی ها، حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و انجام طرح های پژوهشی گرفته شد.

کریم الدینی ادامه داد: شرکت مشترک دانشگاهی با صنعتگران (انجمن و خوشه نفت، گاز و پتروشیمی) براساس تعامل اعضای هیات علمی و صنایع شکل گرفته و مرحله عملیاتی آن کلید خورده است.

وی توضیح داد: در نشست های آتی زمینه های همکاری، نیازها و توانمندی ها در ماموریت های این شرکت به بحث و نظر گذاشته می شود.

وی گفت: این شرکت نیازهای استانی، ملی، فراملی و فرامنطقه ای را به منظور ارتقاء صنایع با توجه به ظرفیت ها مورد توجه قرار می دهد و تدوین و اجرای پژوهشی کاربردی همراه با ارزش افزوده هدف اصلی آن است.

رئیس دانشکده برق دانشگاه صنعتی اراک اضافه کرد: شرکت مذکور متشکل از 40 تا 50 شرکت بزرگ ملی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است که دفتر آن ها در استان مرکزی مستقر است و به منظور ارتقاء صنایع سازندگان قطعات نفت، گاز و پتروشیمی و ارزش افزوده بالاتر این شرکت راه اندازی شده است.

دانشگاه صنعتی اراک به عنوان یکی از شعبه های دانشگاه علم و صنعت ایران در سال 1367 در اراک ایجاد شد که اینک مستقل شده است و 1400 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در 19 رشته و پنج گرایش مکانیک، برق، عمران، معدن و علوم پایه در این دانشگاه تحصیل می کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369689، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
نتیجه رو ببینیم خوب باشه ان شاالله.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
اگر فقط در حد تفاهم نامه باشد، هیچ ارزشی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین