پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
دستیابی به مرجعیت علمی وتخصصی توسعه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دانش بنیان حوزه ICT در شرق کشور از چشم انداز های این مرکز می باشد.

شعارسال: مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت : مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان در سال هزارو سیصدو هشتاد و چهار فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر یکی از با سابقه ترین و بزرگترین مراکز رشد تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور می باشد که دستيابي به مرجعيت علمی و تخصصی توسعه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دانش بنیان این حوزه در شرق کشور چشم انداز این مرکز می باشد .

علی جاهدی افزود : از سال هزاروسیصدو هشتاد و چهار تاکنون صدوسی شرکت فناور در مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رشد پیدا کردند که در حاضر چهل شرکت به شکل جاری ودر دوره رشد می باشند .

وی تصریح کرد: اجرایی کردن سیستم ارزیابی آمادگی الکترونیکی دستگاه های اجرایی استان به سفارش استانداری ، تدوین سند توسعه فناوری اطلاعات استان (ICT master plan ) به سفارش سازمان فناوری اطلاعات کشور ، عضویت در کمیسیون فناوری و اطلاعات استان و دبیرخانه بررسی و تشخیص صلاحیت شرکت های استان در حوزه موبایل برای دریافت تسهیلات وزارت ICT از جمله فعالیت های این مرکز می باشد .

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: پایه گذار سبک نوین کارآفرینی در حوزه های IT و رویدادهای ترویج کارآفرینی ، برگزاری بیش از چهل همایش ترویج کارآفرینی از جمله استارتاپ ویکند و ماراتون استارتاپی و ... ، پایه گذاری و موسس نشست های تخصصی مختلف بین فعالین صنعت IT از جمله انجمن تخصصی oracle ، برگزاری نشست فعالین نرم افزارهای موبایلی با عنوان اندرویدی ها و برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با کار آفرینی در حوزه IT در دانشگاه های استان از دیگر موارد فعالیت مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان می باشد .

وی افزود: در سال گذشته بیش از پانزده میلیارد تومان درآمداستارپ های جاری مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان بوده است که نسبت به سال نود و سه حدود پنجاه درصد رشد داشتیم که امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.
با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ
12 دی 95، کد مطلب: 5920432: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین