پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
اینکه بخش خصوصی در شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری می‌کند، نشان‌دهنده بالا رفتن ارزش سهام این شرکت‌ها در بورس است و همین مسئله یک محیط کسب و کار مناسب را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

شعارسال: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان اگر بخواهند با تسهیلات رشد کنند، نمی‌توانند در آینده به رقابت بپردازند، زیرا تسهیلات لازمه رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نیست.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در نشست همکاری فعالان بازار سرمایه در امور دانش‌بنیان و طرح‌های فناورانه، گفت: آنچه شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه می‌دهد، محیط کسب و کار است، شرکتی که باتسهیلات رشد کند، در آینده نمی‌تواند به رقابت بپردازد، زیرا تسهیلات لازمه رشد نیست، بلکه شرکت‌ها برای رشد باید بستر مناسب و محیط کسب و کار مناسب داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر این اتفاق در حال رخ دادن است که محیط کسب و کار مناسب توسعه می‌یابد.

ستاری گفت: اینکه بخش خصوصی در شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری می‌کند، نشان‌دهنده بالا رفتن ارزش سهام این شرکت‌ها در بورس است و همین مسئله یک محیط کسب و کار مناسب را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار خبر 16 اسفند 1395، کدمطلب: 229164 ،www.iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین