پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری یک شرکت در پارک فناوری پردیس اقدام به برگزاری دوره آموزشی آنلاین«مطالعات امکان سنجی» برای شناسایی نیازمندی های شرکت های دانش بنیان کرده است.

شعار سال:


بر اساس قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات چند سالی است که صندوق نوآوری و شکوفایی با ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و حمایت های مادی از این شرکت ها سعی بر شناسایی نیازمندی های این شرکت ها کرده است. این صندوق با همکاری شرکت سنجش فناوری خاورمیانه که از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس است اقدام به برگزاری دوره آموزشی آنلاین «مطالعات امکان سنجی» کرده است.

امیر الداغی، مدیر عامل یک شرکت در پارک فناوری پردیس درخصوص ضرورت این دوره های آموزشی گفت: شرکت های دانش بنیان در مباحث بازاریابی و تبلیغات، قیمت گذاری محصولات فناورانه، مدیریت فناوری و ... خلاءهای بسیاری دارند که همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور توانمندسازی آنان برای حضور در بازار در دو بخش آموزش و مشاوره آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اولین کارگاه این مجموعه با عنوان «مطالعات امکان سنجی» ۲۹ آذر ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برای مدیران و کارشناسان شرکت ها به صورت مجازی برگزار می شود.

الداغی در خصوص دوره آموزشی گفت: در این دوره مدیران و کارشناسان شرکت های فناور می آموزند که چگونه موافقت سرمایه گذار و یا نهاد وام دهنده ای را برای سرمایه گذاری و یا اعطای تسهیلات جلب نمایند یا باید بتوانند طرح خود را به خوبی معرفی نموده و از جوانب مختلف، عملی بودن، مفیدبودن و سودآوربودن آن را نشان دهند.

وی درخصوص هزینه اینگونه دوره ها افزود: تمامی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس و شرکتهای دانش بنیان سراسر کشور مجاز به ثبت نام در این دوره های آموزشی هستند که ۷۰درصد از هزینه دوره ها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت شده و شرکت های دانش بنیان تنها ۳۰درصد هزینه را پرداخت می نمایند.

وی در خصوص استمرار این دوره ها در آینده گفت: در حال حاضر دوره های آموزشی هر یک ماه یک بار برگزار می شود اما برنامه داریم تا در سال آینده هر ۱۰روز یکبار دوره تخصصی برای توانمند کردن شرکت های دانش بنیان برگزار کنیم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 آذر 1395، کد مطلب:3850049 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین