پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
با ایجاد سامانه ایده‌یاب صاحبان ایده می توانند به ایجاد کسب و کار نوپا در زمینه مورد علاقه خود و از طریق حمایت های پارک علم و فناوری کرمانشاه برخوردار شوند.
شعارسال: علی اکبر والی مدیر مرکز رشد ICTو از مشاوران این طرح در گفتگو با پورتال اخبار پژوهش و فناوري کرمانشاه (تکنو نيوز)، اظهار داشت:جذب ایده از طریق این سامانه به صورت فصلی می باشد که دوره اول ثبت نام در این سامانه از 10 آبان ماه سال جاری آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه دارد.

وی گفت: پس از ثبت نام در سامانه ایده یاب و طی کردن مراحل داوری، ایده آوران خلاق می توانند از حمایت های پارک علم و فناوری کرمانشاه از قبیل ارائه آموزش های مهارتی، کارآفرینی، مربیگری، سرمایه ی اولیه و فضای کاری برخوردار شوند.

وی گفت: ایده های برگزیده در پارک علم و فناوری یا مرکز شتابدهنده پذیرفته و بصورت مادی و معنوی مورد حمایت قرار خواهند گرفت که از حمایت های مادی می توان به اعطای وام بلاعوض تا سقف 30میلیون ریال اشاره کرد.

وی در پایان گفت: به صاحبان ایده های برتر جوایزی نیز اهدا می گردد وهمچنین از امتیاز مناسبی برای تخفیف دوره‌های آموزشی برخوردار خواهند شد.

تنها 2 روز به پایان مهلت ارسال ایده در این سامانه فرصت باقی مانده است وعلاقمندان برای ثبت نام و ارسال ایده می توانند به نشانی www.idea.kti2.ir مراجعه فرمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تکنونیوز، تاریخ انتشار: جمعه 28 آبان 1395، کدخبر: 3737، www.technonews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
اگر شما توانستید وارد سامانه بشوید، من هم می توانم. اصلا بالا نمی یاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین