پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
نشست مشترک مدیران و مسئولین فناوری اطلاعات بانکها و مدیران مخابرات منطقه لرستان جلسه مشترک مدیران مخابرات منطقه لرستان و مدیران و مسئولین فناوری اطلاعات بانکها در محل سالن ویدئو کنفرانس مخابرات برگزار شد .

شعار سال: محمودی در ابتدای جلسه با تاکید بر نقش مهم مخابرات در عرصه IT استان، اظهار داشت: با پیشرفت های حاصل شده در تکنولوژی ساخت و تولید انبوه انواع فیبرنوری و سیستم های انتقال، کاربرد این رسانه به طور گسترده ای در حال افزایش است به طوری که در گذشته از این رسانه بیشتر در ارتباطات زیرساختی استفاده می شد که امروزه استفاده از آن به تمام نقاط قابل دسترسی مشترکین رسیده است.

وی افزود : یک مشترک با یک اشتراک ساده پهن باند FTTH امکاناتی همچون تلفن،ویدیو،صدا،تلویزیون و هر جریان دیجیتالی داده دیگری را دریافت خواهد کرد.
در ادامه جلسه مهندس شمسی فر به تعریفی از فناوری FTTH پرداخت و گفت : از میان انواع راهبردهای شبکه دسترسی FTTx ، ایده ال ترین راه کار FTTH می باشد که فیبر به طور مستقیم به مشترک می رسد و درگیر محدودیت های کابل مسی نخواهد شدو مزیت اصلی FTTH این است که امکان اتصال پرسرعت تر و ظرفیت برد بیشتری نسبت به زوج های پیچیده رسانا، خطوطDSL یا کابل کواکسیال را دارا می باشد.
مهندس داوودی معون شبکه نیز در ادامه جلسه عنوان کرد : امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژیها و استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری، نیاز به شبکه هایی به پهنای باند بیشتر لازم الاجرا می باشد.
وی افزود : علاقه بسیار مصرف کنندگان به استفاده از Voip و تلفن های همراه هوشمند باعث شده است که شرکت مخابرات برای اینکه از بازار رقابتی جا نماند و به علت قدیمی بودن شبکه های کابلی موجود خود بیشتر از قبل به استفاده از تکنولوژی FTTX ترغیب گردد.
مهندس داوودی افزود: بر این اساس ارائه سرویس ها به شکل یکی از ساختارهای FTTX درجهت ارائه ی سرویس هایی امن، مطمئن، سریع و جذاب برای مشترکین تبدیل به یکی از مهمترین اهداف مخابرات شده است.
وی بیان نمود FTTX به ساختارهی مختلف انتقال سیگنال توسط فیبرنوری (همراه یا بدون کابل مسی) اشاره می کند و از جمله ساختارها می توان از FTTC،FTTB ، FTTH،FTTN ،FTTP و ... نام برد که اولویت با FTTH می باشد.
در ادامه جلسه مدیران فناوری های بانک های استان طرح ، مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه دادند .

این جلسه با هدف تشریح و معرفی پروژه FTTH (سیستم های نوین مخابراتی) جهت استفاده بانک ها از این فناوری نوین برگزار گردید

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 14 دی 95، کد مطلب: 619548: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
بانک ها سیستم های خودشان را از مرکز دستور می گیرند و کارشناسان استانی، قدرت عمل مستقل چندانی ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین