پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: کارخانه قزل پروتئین سامی غرب در حال حاضر با تولید سالانه دو هزار تن و اشتغالزایی 23 نفر به صورت مستقیم پشتیبان مطمئن برای تولید ماهی و آبزیان در سطح استان و کشور بوده و جزو موفق‌ترین صنایع تبدیلی در استان است.
شعارسال: منطقه کردستان، رحمان میرزایی، در بازید از شرکت قزل پروتئین سامی غرب شهرک صنعتی دهگلان که در راستای اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولیدگنندکان و کارآفرینان برتر بخش شیلات صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از زنجیره های تکمیلی در چرخه تولید قزل آلا؛ صنایع تبدیلی و بسته بندی ماهی است.

وی با بیان اینکه این کارخانه یکی از شرکت های موفق در زمینه قطعه‌بندی، بسته‌بندی و انجماد ماهی در سطح استان و کشور است، افزود: این کارخانه با ظرفیت کاری روزانه 12 تن ماهی قزل آلا و ظرفیت اسمی 320 تن و قابل افزایش بودن این ظرفیت تا سه هزار و 500 تن در سال در حال فعالیت است.

رحمان میرزایی عنوان کرد: این کارخانه در حال حاضر با تولید سالانه دو هزار تن و اشتغالزایی 23 نفر به صورت مستقیم که خود پشتیبان مطمئن برای تولید ماهی و آبزیان در سطح استان و کشور بوده جزو موفق ترین صنایع تبدیلی در استان است.

وی با عنوان اینکه شرکت مذکور تنها صادرکننده دارای مجوز صادرات ماهی قزل آلا در ایران به کشور روسیه است، خاطرنشان کرد: این شرکت در برنامه های آینده خود در نظر دارد ضمن دریافت استاندارهای اروپائی مجوز صادرات به کشورهای اروپایی و عربی را دریافت کند.

میرزایی در پایان یادآور شد: در حال حاضر یکی از صادرکنندگان موفق ماهی قطعه بندی و بسته بندی شده به کشور عراق نیز است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 9510-2791-5، www.kurdistan.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین