پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت منطقه، کار مطالعاتی احداث گام دوم مزارع پرورشی و تکمیل و راه اندازی این مرحله، پیش بینی می شود ظرفیت تولید سالانه تا مرز یک هزار و 500 تن ماهی سردابی قزل آلا در سال برسد.

شعار سال: مصطفی کنار‌کوهی اظهار کرد:بالغ‌ بر یک میلیون و 250 هزار تخم چشم‌زده وارداتی از کشور اسپانیا با رعایت ضوابط بهداشتی وارد سالن تکثیر شرکت تکثیر ماهی قزل آلا در اندیکاقرار گرفت.

وی عنوان کرد: این شرکت در منطقه سوسن و سرخاب در شمال شهرستان اندیکا واقع شده و دارای چشمه‌های آب با دپی بالاست که وجود این چشمه‌ها در منطقه باعث بالا رفتن پتانسیل پروش ماهی سردابی قزل آلا در استان و شهرستان شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان تصریح کرد: صندوق‌های حمل تخم چشم زده ماهی قزل آلا مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور معدوم شد و تخم‌های چشم زده پس از تفریح و تبدیل شدن به بچه‌ ماهی جهت پرورش در اختیار سایر پرورش دهندگان ماهی قزل آلا قرار خواهند گرفت.

کنار کوهی افزود: این منطقه دارای 12 واحد پرورشی با ظرفیت تولید بیش از یک هزار تن ماهی قزل‌آلا در سال جهت ارائه به بازار است.

وی یادآور شد: همچنین 2 واحد تکثیر ماهی سردابی نیز فعال بوده که دارای ظرفیت سالانه 6 میلیون و 600 هزار قطعه تخم چشم زده جهت تولید بچه ماهی می باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت منطقه، کار مطالعاتی احداث گام دوم مزارع پرورشی و تکمیل و راه اندازی این مرحله، پیش‌بینی می‌شود ظرفیت تولید سالانه تا مرز یک هزار و 500 تن ماهی سردابی قزل آلا در سال برسد.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خوزستان، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000451:www.khuzestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین