پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
بنا بر اطلاعات به دست آمده از رسانه ها ، صبح روز چهارشنبه (م . ه) بدهکار بزرگ بانکی مطرح کشور در امور ورزش که امور مالی یک تیم لیگ برتری را نیز بر عهده دارد، بازداشت شده و راهی بازداشتگاه اوین شده است.

شعار سال: به نقل از قوه قضاییه ، بدهکار بزرگ بانکی فعال در حوزه ورزش، بازداشت و متهم به اوین منتقل شد. روز سه‌شنبه دادستان تهران از بازداشت و پیگیری قضایی دو بدهکار بزرگ بانکی خبر داده بود که در خبر یاد شده، یکی از این دو فرد، سرمایه‌دار مطرح فعال در حوزه ورزش عنوان شده بود.

روز گذشته دادستان تهران از بازداشت تعقیب قضایی دو بدهکار کلان خبر داد و با اعلام اینکه یکی از این بدهکاران در حوزه ورزش و دیگری در حوزه واردات کالا فعالیت داشته است، افزود: سیاست دادستانی در مورد بدهکاران کلان بانکی وصول وجوه بانک‌ها است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از رسانه ها ، صبح امروز (چهارشنبه) (م . ه) بدهکار بزرگ بانکی مطرح در امور ورزش که امور مالی یک تیم لیگ برتری را نیز بر عهده دارد، بازداشت شده و راهی بازداشتگاه اوین شده است.

گفتنی است، احتمال می‌رود با بازداشت فرد مورد اشاره که نقش بسزایی در جذب بازیکنان یک تیم لیگ برتری ایفا می‌کند، نقل و انتقالات این تیم پر طرفدار در نیم‌فصل لیگ برتر با مشکلاتی مواجه شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رجانیوز، تاریخ 15 دی 95، کد مطلب: 263452: www.rajanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین