پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
رئیس کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان گفت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی حضور موثر زنان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... است.

شعار سال: سمیه مهراب نیا رئیس کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان در جلسه هم اندیشی بانوان فرهیخته لرستان که با حضور معاون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات انسانی کشور برگزار شد، اظهار داشت: کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان به عنوان یازدهمین کانون استانی کشور در مهرماه امسال تاسیس شد.

وی به مهمترین اهداف کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان اشاره کرد و بیان داشت: ساماندهی و توانمند سازی زنان برای ورود به عرصه های تجاری، انجام فعالیت های لازم با هدف شناسایی موانع و چالش های پیش روی زنان بازرگان و دستیابی به حداکثر ظرفیت کارایی زنان در عرصه های اقتصادی از اهداف این کانون است.

رئیس کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان با بیان اینکه یکی از شاخص های توسعه یافتگی حضور موثر زنان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... است، اضافه کرد: با وجود محدودیت های موجود بانوان استان نتوانسته اند پتانسیل های خود را نشان دهند.

مهراب نیا با اشاره به اینکه سوق دادن زنان به بازار و فضاهای کسب و کار از اهداف مهم کانون زنان بازرگان و کارآفرین لرستان است، ادامه داد: برای این منظور علاوه بر حمایت بخش خصوصی به حمایت بخش دولتی نیاز است.

*زنان لرستانی وقتی در موقعیت قرار گیرند خواهند درخشید

فروزان ادیب فر سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان لرستان سه هزار جمعیت زن و مرد دارد که همه آن ها از طرفیت های استخدامی هستند.

وی به کسب رتبه دوم کشوری توسط پردیس دخترانه استان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: پردیس خواهران لرستان سال گذشته در همه فعالیت های عمرانی، پژوهشی، علمی، فرهنگی و ... رتبه دوم را از بین سایر پردیس های کشور به دست آورد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه زنان لرستانی وقتی در موقعیت قرار گیرند خواهند درخشید، اضافه کرد: استاندار لرستان ظرفیت زنان لرستان را دیده و آن ها را به میدان آورده است و این شروع خوبی برای حضور زنان استان در عرصه های مدیریتی خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 آذر 1394، کد مطلب: 2987887: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین