پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
گروهی از معارضان سوری ۱۷ ژانویه با سفر به تل‌آویو در همایش یک مرکز صهیونیستی به‌نام ترومان شرکت و درباره بحران سوریه سخنرانی خواهند کرد.

شعارسال: به نظر می‌رسد که رسوایی‌های معارضان سوری پایانی ندارد و هر روز رسوایی جدیدی به فهرست رسوایی‌های پیشین آنها افزوده می‌شود تا ماهیت واقعی و اهداف حقیقی آنها در سوریه و برای مردم این کشور بیش از پیش برملا شود.

مرکز صهیونیستی ترومان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای نخستین بار معارضان سوری بنا به دعوت این مرکز در همایشی با محوریت بحران سوریه در قدس اشغالی شرکت خواهند کرد. این معارضان سوری روز 17 ژانویه وارد تل‌آویو می‌شوند.

همچنین تعداد دیگری از معارضان سوری نیز از این کشور به‌وسیله ویدئوکنفرانس در همایش مرکز صهیونیستی ترومان شرکت و با زبان انگلیسی درباره بحران سوریه سخنرانی خواهند کرد.

اخیراً نیز «عصام زیتون» نماینده گروه موسوم به ارتش آزاد به تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی سفر و در کنفرانس امنیتی هرتزلیا شرکت کرده بود.

اسرائیل پیش از این نیز سه مرتبه میزبان «کمال اللبوانی» عضو گروه موسوم به ائتلاف معارضان سوری بوده است؛ این معارض سوری به صهیونیست‌ها پیشنهاد داده بود که به‌ازای سرنگون کردن بشار اسد رئیس جمهور سوریه، بلندی‌های جولان را به صهیونیست‌ها تحویل می‌دهند.

یک ماه قبل نیز فهد المصری مسئول هماهنگی تشکل موسوم به "جبهه نجات ملی" سوریه، تصریح کرد که "سوریه جدید، با اسرائیل دشمنی نخواهد داشت".

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 20 دی 1395، کدمطلب: 1292047 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین