پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
استاندار یزد با اشاره به موارد مطرح شده در قالب شیوه نامه مرکز سرمایه گذاری یزد که توسط نماینده این مرکز مطرح شد، گفت: این شیوه نامه اشکالاتی دارد که نیازمند بازنگری است.

شعار سال: سیدمحمد میرمحمدی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به شیوه‌نامه مرکز سرمایه‌گذاری یزد که توسط نماینده این مرکز در جلسه ارائه شد، اظهار داشت: این مرکز اکنون راه‌اندازی شده در حالی که شیوه‌نامه به گونه‌ای تنظیم شده که گویی مرکز سرمایه‌گذاری در دست تأسیس و راه‌اندازی است.

وی به تشریح برخی نکات و ابهامات در این شیوه‌نامه پرداخت و بیان کرد: این شیوه‌نامه نیازمند بازنگری است و باید به نحوی تنظیم شود که هیچ نقطه ابهامی در آن وجود نداشته باشد.

میرمحمدی با اشاره به اهداف راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان یزد خاطرنشان کرد: این مرکز به منظور جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل امور آنها راه‌اندازی شده و باید شرایطی فراهم شود که سرمایه‌گذاران با اطمینان و اعتماد کامل اقدام به سرمایه‌گذاری در استان کنند.

استاندار یزد با اشاره به توجه ویژه به برخی ضرورت‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری عنوان کرد: لازم است در سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد، به توسعه متوازن استان توجه ویژه شود و آمایش سرزمین مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم استفاده از مشاوران امین در مرکز سرمایه‌گذاری تأکید و بیان داشت: سرمایه‌گذاران باید این امکان را داشته باشند که از خدمات یک مشاور امین برای سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند و از سوددهی کار خود اطمینان حاصل کنند.

در این نشست، تصویب شیوه‌نامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد به دلیل نقص‌های موجود به جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد موکول شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان یزد)، تاریخ 25 دی 95، کد مطلب: 13951025001148: www.yazd.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین