پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه در لایحه بودجه تهیه شده توسط دولت چنانکه انتظار می رود به اعتبارات دفاعی توجه نشده، تاکید کرد: این اعتبارات را در مجلس اصلاح می کنیم.

شعارسال: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، با اشاره به ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور، به وضعیت اعتبارات دفاعی سال آینده در بودجه ۹۶ اشاره کرد و اظهار داشت: در لایحه بودجه ۹۶ تفاوت هایی در زمینه اعتبارات دفاعی با برنامه ششم توسعه مشاهده می شود.

وی افزود: در تصویب ماده ۱۲۱ لایحه برنامه ششم توسعه، نمایندگان مقرر کردند که سالانه ۵ درصد از بودجه عمومی کشور به تقویت بنیه دفاعی اختصاص یابد که در زمینه هوایی، دریایی و توان موشکی، بسیج مردمی و عمق بخشی به آن هزینه شود.

ذوالنور تاکید کرد: ما لایحه بودجه ۹۶ را بویژه در حوزه اعتبارات دفاعی با معیار قرار دادن برنامه ششم توسعه بررسی می کنیم و حتما اعتبارات دفاعی بودجه ۹۶ را اصلاح می کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آنطور که در برنامه ششم توسعه و در کمیسیون تلفیق متناسب با نیازها و توقعات بخش دفاعی و حقیقت های میدانی در مواجه با دشمن برنامه ریزی شده است، در لایحه بودجه تهیه شده توسط دولت به اعتبارات دفاعی توجه نشده است.

وی افزود: در اینجا کار مجلس همین است که پیشنهادات مختلف نمایندگان را با سیاست ها و منافع ملی و اسناد بالادستی تطبیق بدهد و این اعتبارات را اصلاح کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28دی1395، کدخبر: 3875266: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین