پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
آیا واگذاری یک قطعه زمین چند هزارمتری از سوی قالیباف شهردار تهران به موسسه سید مجتبی فرزند آیت الله نورمفیدی صحت دارد؟

شعار سال: چرا در شرایطی که موسسات فرهنگی بزرگی در کشور بدلیل عدم توجه مسئولین دچار رکود شده اند و حتی در چاپ بروشور و تراکت و... بعنوان ابتدایی ترین امکانات مشکل دارند باید چنین خوش خدمتی به موسسه ی میرداماد که در راس آن مجتبی نورمفیدی از اعضای مجمع روحانیون مبارز تشکل متمایل به فتنه صورت پذیرد؟!

مسئله واگذاری یک قطعه زمین چند هزارمتری از سوی شهردار تهران(قالیباف) به موسسه میرداماد گرگان چنانچه صحت داشته باشد سوالات ذیل را برای اصحاب فرهنگ و بالاخص سیاست ایجاد می کند:

-1در بین این همه موسسه ی فرهنگی با رویکرد انقلابی و روحیه ی بسیجی چرا باید موسسه ای که پاتوقی برای فتنه گران بوده مورد چنین لطف و توجهی در قالب کار فرهنگی قرار گیرد؟!

-2چرا در شرایطی که موسسات فرهنگی بزرگی در کشور بدلیل عدم توجه مسئولین دچار رکود شده اند و حتی در چاپ بروشور و تراکت و... بعنوان ابتدایی ترین امکانات مشکل دارند باید چنین خوش خدمتی به موسسه ی میرداماد که در راس آن مجتبی نورمفیدی از اعضای مجمع روحانیون مبارز تشکل متمایل به فتنه صورت پذیرد؟!

-3باید پرسید چه رابطه ای بین رضا جعفری مسئول دفتر نورمفیدی و رئیس ستاد قالیباف در گلستان با واگذاری این زمین به موسسه ی میرداماد وجود دارد؟!

-4چرا باید امکانات مردم تهران توسط شهردار ی تهران به تشکلی در استان گلستان واگذار شود ؟!آیا نمی توان متقاضی واجد صلاحیت دیگری برای زمین مزبور در تهران قائل باشیم؟!

-5آیا شهردار تهران خود را شهردار کل کشور می داند که به موسسه ای در شهر گرگان جهت بسط فعالیت های فرهنگی!!!زمین واگذار می کند؟!

-6ارزش زمین واگذار شده به موسسه ی میرداماد چقدر می باشد؟!

-7آیا قصد مجتبی نورمفیدی از گرفتن این زمین احداث شعبه ی تهران موسسه ی میرداماد با هزینه هنگفت و امکاناتی ویژه می باشد؟!

-8چرا یک موسسه فرهنگی غیر وابسته قادر به گرفتن چنین امتیازی نمی باشد؟! آیا واگذاری این زمین با شعار عدالت اقتصادی منافات ندارد؟!

-9مگر منابع اقتصادی آقای مجتبی نورمفیدی اینقدر محدود شده!!!که از گرفتن این زمین نمی گذرد؟!آیا نمی تواند از بودجه ی شخصی و یا اسپانسرهای مدعی شرق گلستان مانند ع چ برای خرید زمینی برای بسط فعالیت های فرهنگی موسسه ی میرداماد کمک بگیرد؟!

اینها بخشی از سوالاتی است که جا دارد مورد توجه دست اندرکاران قرار گرفته و توجه شود حتی اگر شکل واگذاری موسسه قانونی باشد بلحاظ محتوایی این نوع اقدامات با روحیه ی مدعی پیروی از خط امام(ره) سازگاری ندارد.

پسرنورمفیدی داماد سید محمد موسوی بجنوردی و باجناق سید حسن خمینی است

یک کانال خبری نوشت: شنیده شده که قالیباف در جلسه با اصلاح طلبان شورای شهر تهران در باره اعتراض آنان به املاک گفته :اگر قرار باشد در باره املاک (به قول شما نجومی) صحبت کنم اول از جماران شروع خواهم کرد بدانید اگر من سکوت می کنم به خاطر مصالح نظام است. یک لیست ۸۲۰ نفره از اصلاح طلبان دارم که زمین مجانی گرفته اند که برخی از افراد حاضر در این جلسه جزو کسانی هستند که زمین گرفته اند اگر چه همین آقای حکیمی پور از جلسه که بیرون برود خلافش را در توئيتر می گذارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه عدالت خواهان، تاریخ 14 دی 95 ، کد مطلب: : www.edalatgolestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین