پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
دبیر جشنواره فیلم فجر از مشکلات پیش فروش بلیت این جشنواره عذرخواهی و اعلام کرد خرید بلیت‌‏ برای نام نویسی کنندگان در سامانه پیش فروش، به طور حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.

شعارسال: در پی مشکلاتی که ظرف چند روز گذشته برای خرید بلیت از سامانه فروش اینترنتی ایجاد شد محمد حیدری در این‌باره نوشت:

«متأسفانه علی‌رغم پیش‌بینی‌های قبلی برای ایجاد سـامانه‌ جدیدِ خرید اینترنتی بلیـت، این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل ساعتِ مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد.

به عنوان دبیـر جشـنواره، مسئولیت این اتفاق را برعهده می‌گیرم و مراتب عذرخواهی خود را از سینمادوستان گرامی بابت اتلاف وقت و همچنین ناراحتی‌های ایجاد شده در پی این موضوع اعلام می‌دارم.

بدینوسیله اعلام می‏‌شود طی دو روز، پیش فروش بلیت‏‌های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از 15 هزار نفر موفق به ثبت نام شدند و با تمهیدات درنظر گرفته شده بر اساس اولویت زمان ثبت‌‏نام، به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاع‌‏رسانی خواهد شد تا طی روزهای 5 تا 7 بهمن‌‏ماه باحضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‌‏های مورد نظر خود را تهیه نمایند.

با توجه به شرایط پیش آمده، ظرفیت فروش بلیت‌های مردمی افزایش یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بدیهی است افرادی هم که طی این دو روز از طریق سامانه پیش‌‏فروش موفق به تهیه بلیت شده‏اند، بلیت‌های خریداری شده به آدرس آن‌ها ارسال خواهد شد».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3بهمن1395، کدخبر: 13951103000309: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین