پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
در حالیکه تهیه و پخش کلیپ ساختگی به گفته مسئولان آموزش و پرورش در رودبار جنوب در شبکه های اجتماعی با واکنش ها زیادی روبرو است که خیرین بدون توجه به جوسازیها پای در سرزمین محرومیت ها و واقعیت ها گذاشتند.

شعار سال: بر اساس برنامه ریزیهای قبلی،خانم جواهر چیان به همراه دکتر پورموسی که خیریه مولود کعبه را در استان البرز مدیریت می کنند و تعداد 500 خانوار را تحت حمایت دارند به رودبار جنوب می آیند تا اینکه هدفی را که در امر تحصیل و حمایت از دانش آموزان محروم توسط خیرین مقیم آمریکا در پیش است دنبال کنند.

پروفسور ثابتی و دکتر نصر دو خیر ایرانی مقیم امریکا هستند که با پشتکار خود برای احداث یک مجتمع آموزشی در شهرستان رودبار جنوب قول مساعدت داده اند.

خانم جواهر چیان و دکتر پورموسی در جمع مسئولان رودباری حضور پیدا کردند که استقبال گرم و صمیمی امام جمعه رودبار و فرماندار مسیر کار را ساده تر کرد.

گفتگو برای احداث مجتمع با بیان اهداف خیرین آغاز می شود که می خواهند از این طریق از دختران بازمانده از تحصیل حمایت کنند یعنی این مجتمع برای دختران رودباری احداث شود.


همه مسئولان با گرمی و صداقت از اقدام خیرین استقبال کردند و بعد از تنظیم یک تفاهمنامه برای احداث مجتمع آموزشی دخترانه مراجعین دفتر امام جمعه نیز با نوشتن نامه مشکلات خود را با خیرین(دکتر پور موسی ،خانم جواهر چیان )در میان گذاشتند .

اهدای دو دستگاه رایانه به مدارس در جبالبارز شمالی و لباس مدرسه از طرف خیرین همانند سفرهای قبلی انجام شد که باز هم جای دارد از نگاه نوعدوستانه این عزیزان تقدیر نماییم .

در پایان می گوییم،نگاه دانش آموزان دختر رودباری و جنوب کرمان که برای ادامه تحصیل مشکل دارند به دست خیرینی است که قول دادند فاز اول مجتمع آموزشی برای سال تحصیلی جدید دانش آموز بپذیرد.


یادآور می شود،سفر مدیر کل بازرسی استانداری کرمان به عنوان نماینده استاندار همزمان با حضور خیرین در شهرستان رودبار جنوب برای بررسی کلیپ پخش شده در شبکه های اجتماعی صورت گرفت که مدیر کل بازرسی گزارشی را در این رابطه به امام جمعه رودبار ارایه داد.





با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هلیل، تاریخ 26 مهر 95 ، کد مطلب: 23602: www.halil.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین