پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
اورکی گفت: ثبت نام افراد بازمانده از تحصیل در ایذه از تاریخ ۵فروردین آغاز و تا ۵اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که این مهلت تمدید نخواهد شد.

شعار سال: کارشناس مسئول امتحانات اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه اظهار کرد: به استناد مقررات تحصیلی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و به منظور فراهم ساختن موجبات ادامه تحصیل آن عده از افرادی که به عللی نتوانسته اند در واحدهای آموزشی و در موعد مقرر ادامه تحصیل نمایند(افراد بارمانده از تحصیل) از افراد واجد شرایط به صورت داوطلب آزاد ثبت نام به عمل می آید و افراد مذکور می توانند در امتحانات پایه مربوطه شرکت نمایند.

روح الله اورکی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در امتحانات متفرقه برای مشمولین نظام وظیفه غیرمجاز است، افزود: مهلت ثبت نام از تاریخ ۵فروردین لغایت ۵اردیبهشت ماه تعیین گردیده و قابل تمدید نمی باشد.

وی تصریح کرد: افراد فاقد مدرک تحصیلی دوره ابتدایی و یا افرادی که دوره ابتدایی را به پایان نرسانیده اند می توانند در صورت داشتن حداقل ۱۵سال سن (مبنای محاسبه اول مهرماه ۹۵)در امتحانات پایه ششم ثبت نام نمایند و درصورت قبولی در امتحانات مربوطه کارنامه قبولی پایه ششم را دریافت نمایند.

کارشناس مسئول امتحانات اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه افزود: افرادی که مدرک تحصیلی پایه پنجم ابتدایی خود را حداکثر تا سال تحصیلی ۹۰-۹۱ کسب کرده باشند و یا دارای قبولی پایه ششم در ساختار جدید آموزشی و یا مدرک انتقال دوره سوادآموزی هستند، می توانند در صورت داشتن حداقل ۱۸سال سن(مبنای محاسبه از مهر ۹۵) در ارزشیابی جامع پایه نهم شرکت نموده و درصورت قبولی کارنامه قبولی پایه نهم را دریافت نمایند.

اورکی در پایان عنوان کرد: برادران واجد شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به مدرسه بزرگسالان دولتی شهید علی محمدی (جنب مخابرات قدیم) و خواهران به مدرسه بزرگسالان دولتی تربیت(دانشگاه پیام نور قدیم) مراجعه نمایند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 17 فروردین 96، کد مطلب: 130676: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
چقدر این نقیصه برای جمهوری اسلامی ایران زشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین