پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص اظهارات سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر پایان مرخصی مهدی هاشمی گفت: اصلا زمانی را به مهدی هاشمی ابلاغ نکرده‌اند، شبی که آیت الله هاشمی فوت کرد وزیر بهداشت با آقای دولت آبادی تماس گرفت و مهدی هاشمی به مرخصی آمد و الان هم اگر به آقای هاشمی ابلاغ کنند حتما بر‌می‌گردند.

شعارسال: سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی، در خصوص اظهارات سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر پایان مرخصی مهدی هاشمی اظهار داشت: من هم از این موضوع اطلاع ندارم ولی اگر به آقای هاشمی ابلاغ شود حتما باز‌می‌گردند.

وی در خصوص زمان مرخصی مهدی هاشمی گفت: اصلا زمانی را به مهدی هاشمی ابلاغ نکرده‌اند، شبی که آیت الله هاشمی فوت کرد وزیر بهداشت با آقای دولت آبادی تماس گرفت و مهدی هاشمی به مرخصی آمد و الان هم اگر به آقای هاشمی ابلاغ کنند حتما بر‌می‌گردند.

وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا وصیت‌نامه سیاسی آقای هاشمی پیدا شده است؟" عنوان کرد: تصمیم در مورد وصیت‌نامه آقای هاشمی، اعلام و عدم اعلام آن به دست محسن هاشمی است که وصی مرحوم آیت لله هاشمی است.

محسنی اژه ای در صد و هفتمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی تأیید شده یا خیر و اینکه آیا وی به زندان بازگشته است؟ مطرح کرد: مرخصی مهدی هاشمی امروز تمام شده است اما در حال حاضر اطلاعی از بازگشت وی به زندان ندارم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 4بهمن1395، کدخبر: 1014446: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین