پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 70 درصد از فروش انرژی در استان مرکزی مربوط به صنعت و کشاورزی است که از این میزان 40 درصد به صنایع و 30 درصد به کشاورزی اختصاص دارد.

شعارسال: محمد اله‌داد در مراسم تقدیر از صنایع همکار در پیک‌سایی تابستان سال 94 در ساوه اظهار داشت: کاهش پیک بار در تابستان یکی از اقدامات مهم این شرکت در استان مرکزی است به طوری که با اقدامات شایسته استان مرکزی توانست رتبه دوم کشوری کاهش پیک بار را کسب کند.

وی افزود: کاهش مناسب پیک‌بار در تابستان نشان از برنامه‌های تاثیرگذار و بالا بودن فرهنگ مردم این استان است که توانستند با مدیریت مصرف خود پیک بار را کاهش و رتبه دوم را کسب کنیم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: مدیریت مصرف محدود به زمان خاصی نیست و مسئولان این شرکت باید همچنان برنامه‌های کاهش مصرف را به صورت مستمر ادامه داده و مردم نیز نسبت به مصرف خود مدیریت داشته باشند.

اله‌داد ادامه داد: به غیر از مشترکان خارجی، مشترکان صنعتی و کشاورزی نیز از انرژی برق بهره‌مند هستند که استفاده صنایع از برق بار مصرفی را افزایش داده و همین افزایش مصرف وظایف را در اعمال مدیریت مصرف دو چندان می‌کند.

وی بیان داشت: میزان فروش برق در استان مرکزی با رشد سه درصدی همراه بوده در حالی که این افزایش فروش، همراه با کاهش مصرف برق بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهر صنعتی کاوه در ساوه 20 درصد برق مصرفی استان را به خود اختصاص داده که لازم است با همکاری این صنایع برق مطمئن و پایدار در سطح استان و به ویژه در شهرستان ساوه را برقرار کنیم.

اله‌داد عنوان کرد: سالانه 1.5 میلیون مشترک به جمع مشترکان برق کشور می‌پیوندد و در سال گذشته با که پیک‌سایی در سطح استان به اقتصاد کشور کمک کرده دو هزار و 200 مگاوات مدیریت مصرف داشته‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آذر1394، کد خبر: 931311: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
که چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین