پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
امام‌ جمعه کازرون گفت: به علت اینکه کازرونی‌ها در مراکز تصمیم‌گیری حضور قوی ندارند، حقشان پایمال شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمد خرسند پنج‌شنبه‌شب در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس، جمعی از مدیران کل و نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد در سخنانی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی کازرون اظهار داشت: این شهرستان با وجود قدمت و تاریخی کهن و امروزه با جمعیتی افزون‌بر 300 هزار نفر و دارای زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی زبده به آن توجهی چندان نشده است.

وی مهاجرت سرمایه‌داران و متمکنان، افراد تحصیل‌کرده و نامی این شهرستان به مراکز این استان و یا استان‌های دیگر و یا حتی به خارج از کشور را اهمیت ندادن و بی‌مهری نسبت به آنان و نادیده گرفتن این ظرفیت‌ها در مراکز تصمیم‌گیری عنوان کرد و افزود: از استاندار این استان درخواست می‌شود که ترتیب یک جلسه کارشناسانه برای این مبحث مهم داشته باشد.

امام‌جمعه کازرون گفت: امروزه در نگاه مردم این شهرستان به افق آینده، یأس و ناامیدی موج می‌زند و دلیلش نیز این است که مردم کازرون اظهار می‌کنند چرا کازرونی‌ها در مراکز تصمیم‌گیرنده حضور قوی ندارند.

خرسند خاطرنشان کرد: باوجود تنوع زیست‌محیطی و آب‌وهوایی در کازرون نیاز به توجه جدی دولت در تمام ابعاد ازجمله رونق گردشگری، تأمین آب شرب و حل مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای و راه خواسته به‌حق مردم این شهرستان است.

وی تصریح کرد: با تکمیل هرچه زودتر پروژه سد نرگسی امیدواریم برخی مشکلات آب کشاورزی و شرب این شهرستان برطرف شود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به آمار تلفات جانی در راه‌های مواصلاتی این شهرستان بیان داشت: کازرون در تلفات جانی جاده‌ای در این استان در رده نخست قرار دارد و قتل‌گاهی برای هم‌وطنان شده است.

حسین رضازاده از دولت به‌ویژه استاندار فارس درخواست کرد که تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات پیش روی راه‌های شهرستان کازرون داشته باشد.

وی بابیان اینکه رفع مشکلات راه‌های کازرون که قتل‌گاهی برای هم‌وطنان شده از نان شب برای مردم این شهرستان واجب‌تر است گفت: راه‌های کازرون چندان صعب‌العبور نیست که نشود چاره‌ای اندیشید، بنابراین می‌توان با تلاش مضاعف در برطرف کردن مشکلات آن‌ها همت گماشت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کازرون خبر، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1395، کد مطلب: 7056 204:www. kazeroonkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
ما به وحدت و شناسایی بیشتر خودمان نیاز داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین