پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
مدیر عامل جی ال ایکس با بیان این که نباید برای تأمین مواد اولیه تولیدات خود عوارض گمرکی پرداخت کنیم گفت: رسانه‌ها به ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی و تولید ملی کمک کنند.

شعار سال: حمید سعیدی مدیر عامل جی ال ایکس اظهار داشت: خوشبختانه گزارش های رسانه ای از خط تولید تلفن همراه ایرانی جی‌ ال‌ ایکس در شهرک صنعتی خرمشهر موجب تغییر نگرش مشتریان و برخی دستگاه‌های اجرایی به این مجموعه شد.

وی افزود: پیش از انتشار گزارش های رسانه ای برخی بر این باور بودند که شرکت جی‌ال‌ایکس تعطیل‌شده درحالی‌که فعالیت‌های این شرکت وارد فاز جدیدی از فعالیت خود شده و اکنون شاهد رشد شاخص کیفی تولید و تقاضا در صنعت تولید این محصول ایرانی هستیم.

مدیرعامل شرکت گوشی ایرانی GLX عنوان کرد: همیشه تأثیر حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و سخنان وی در خصوص حمایت از تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی برای ما به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات داخلی ملموس بوده، قطعاً اگر حمایت‌های ایشان نبود امروز تولید ایرانی در شرایطی سخت‌تر قرار داشت.

وی افزود: تلاش کردیم کالاهای باکیفیت تولید کنیم و درزمینهٔ ارتقا نرم‌افزاری نیز همگام با فنّاوری روز دنیا حرکت کنیم، درزمینهٔ محصولات، تلفن‌های همراه جدید ماد و پارس به بازار عرضه شد که ضمن رقابت با مشابه خارجی خود از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

سعیدی با اشاره به رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصولات تولیدشده بیان کرد: خدمات پس از فروش محصولات جی‌ال‌ایکس را به ۱۸ماه افزایش دادیم که این اقدام در راستای جلب اعتماد و اطمینان هم‌وطنان بود.

وی همچنین با اشاره به ادامه محرومیت‌های شرکت جی‌ ال‌ ایکس از امتیازات منطقه آزاد اروند با گذشت چند سال از افزایش محدوده این سازمان، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد استقرار گمرک در دروازه‌های خروجی منطقه آزاد اروند و بهره‌مندی از مزایای گمرکی این مناطق آزاد باشیم.

مدیرعامل شرکت گوشی ایرانی GLX افزود: ما به‌عنوان تولیدکننده مستقر در محدوده منطقه آزاد نباید برای تأمین مواد اولیه تولیدات خود عوارض گمرکی پرداخت کنیم بلکه این عوارض گمرکی باید در هنگام خروج محصول تولیدشده از محدوده منطقه آزاد پرداخت شود، انتظار داریم تولیدکنندگان منطقه آزاد اروند از این مزایای منطقه آزاد بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: قطعاً تولیدکنندگان از مزایای مناطق آزاد بهره‌مند شوند چراغ بسیاری از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی خرمشهر روشن و به دنبال آن زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌شود.

سعیدی در پایان با ابراز گلایه از دیدگاه نامناسب برخی رسانه‌ها نسبت به تولید ملی، اظهار داشت: متأسفانه برخی رسانه‌ها مستقیم یا غیرمستقیم به تبلیغ رایگان محصولات خارجی می‌پردازند در شرایطی که حاضر نیستند محصول ایرانی یا برند ایرانی را به هم‌وطنان معرفی کنند، قطعاً رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی ایفا می‌کنند و امیدواریم دیدگاه این بخش از رسانه‌ها نسبت به تولید ملی تغییر کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی غریو، تاریخ 25 دی 95 ، کد مطلب: 8764: www.ghariv.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین