پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
فرماندار آباده به همراه جمعی از مسئولین از کارخانه آرد وحدت آباده بازدید کرده و جلسه شورای آرد و نان شهرستان را در این کارخانه تشکیل دادند.

شعار سال: در این جلسه محمدرضا زارع فرماندار آباده طی سخنانی بر اهمیت و نقش نان در سبد غذایی و کالای مصرفی شهروندان اشاره كرد و قداست و جایگاه نان در اعتقادات دینی مردم را نشانه اهمیت والای این کالای استراتژیک عنوان کرد و خواستار بهبود کمی و کیفیت نان و خبازی‌ها در سطح شهرستان شد.

فرماندار از مدیر کارخانه آرد وحدت به جهت احداث سیلوی ذخیره گندم تشکر کرد و افزود: این کار علاوه بر ذخیره سازی مناسب، سبب دوری از آلودگی‌ها خواهد بود.

زارع به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که اهمیت اقتصادی ویژه‌ای در کشور دارد گندم و فرآورده‌های آن است که باید در حفظ و نگهداری و جلوگیری از اسراف آن تلاش کنیم و این مدیریت و عزم جدی همه مسئولان ذیربط را می‌طلبد.

در ادامه حسامی رئیس اداره غله آباده ضمن تشریح برنامه‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت نان گفت: نصب تعداد سه سیلوی فلزی با ظرفیت 21 هزار تن گندم و بروز رسانی دستگاه‌های کارخانه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان توسط مدیر کارخانه انجام شده که جای تشکر دارد.

گفتنی است کارخانه آرد وحدت آباده با ظرفیت 8 هزار تن تولید ماهانه، علاوه بر شهرستان‌های شمال فارس، به دلیل کیفیت مناسب آن به استان‌های هم‌جوار نیز صادر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آباده نما، تاریخ 1 دی 95 ، کد مطلب: 4336: www.abadehnama.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین