پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
در پی اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا، درباره انجام تحقیقات مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، سناتور برنی ساندرز وعده داد در مقابل سرکوب رای‌دهندگان بایستد.

شعارسال: به نقل از هیل، «برنی ساندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا، با انتشار چند توییت اعلام کرد رئیس‌جمهور از جمهوریخواهان می‌خواهد تا «سرکوب رای‌دهندگان را تسریع و رأی دادن برای فقرا، جوانان و افراد رنگین‌پوست را دشوارتر کنند.»

ساندرز تصریح کرد: بحران سیاسی بزرگ پیش روی ما، تقلب انتخاباتی، که به‌ندرت پیش می‌آید، نیست. این بحران سرکوب رای‌دهندگان و انکار حق رای آنان است.

ساندرز که خود رقابت سختی با هیلاری کلینتون برای تصدی نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ داشت، گفت: وظیفه ما مقابله‌به‌مثل و انجام هر کاری برای حفاظت از دموکراسی آمریکا در برابر فرمانداران و قانون‌گذاران بزدل جمهوریخواه است.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ترامپ روز چهارشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: من خواستار تحقیقاتی مهم درباره تقلب انتخاباتی شامل آن‌هایی که در دو ایالت ثبت‌نام کردند، آن‌هایی که غیرقانونی بودند و حتی آن‌هایی که فوت کرده بودند و برای انتخابات ثبت‌نام کردند (و بسیاری مدت‌ها پیش فوت کرده بودند)، هستم. بر اساس نتایج این تحقیقات ما روند رای‌گیری را تقویت خواهیم کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7بهمن1395، کدخبر: 3887898: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
انهدام از درون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین