پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
در اتفاقی عجیب روز گذشته در انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال آرژانتین تعداد آراء بیشتر از رای‌دهنده‌گان بود که در نتیجه این انتخابات لغو شد.

شعار سال : روز گذشته انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال آرژانتین برگزار شد. در این انتخابات یک اتفاق عجیب به وقوع پیوست که در آن تعداد آراء بیشتر از تعداد رای‌دهنده‌گان بود.

پس از آنکه خولیو گروندونا ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین را از سال 1989 تا 2014 که فوت کرد بر عهده داشت و یک سال بدون رئیس مانده بود، روز گذشته انتخاباتی برای رئیس جدید برگزار شد. در این انتخابات که دو کاندیدا داشت یکی مارسیلو تینیلی نایب رئیس باشگاه سن‌لورنزو و در طرف دیگر لویس سیگورا رئیس باشگاه آرژانتینوس جونیورز قرار داشت.

در این انتخابات هر کدام از کاندیداها 38 رای آوردند که جمعا 76 رای می‌شد اما این در حالی بود که تعداد شرکت‌کنندگان 75 نفر بود! به همین خاطر این انتخابات لغو شد.قرار شد انتخابات جدید در موعدی دیگر برگزار شود.

نایب رئیس باشگاه سن‌لورنزو درباره این اتفاق عجیب گفت: متوجه نشدیم که چه کسی پیروز شد. از همه به خاطر این اتفاق عذرخواهی می‌کنم.

رئیس باشگاه آرژانتینوس جونیورز هم گفت: ما همه شگفت زده شدیم. این رقابت آراء مساوی 38 بر 38 به پایان رسید. این اتفاق عجیبی است و درست نیست. باید بار دیگر رای‌گیری شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 13 آذر 1394 کد مطلب : 13940913000461 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین