پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
رئیس سازمان تاکسیرانی بجنورد با اشاره به تشکیل سازمان بار در بجنورد گفت: ایجاد سازمان بار از برنامه‌های آتی است که برای سامان دادن و بهبود وضعیت فعالیت رانندگان واحد بار در دست پیگیری است.

شعار سال: هادی قربانی اظهار داشت: نظارت و ساماندهی فعالیت حوزه بار در داخل شهر براساس مصوبه دولت به سازمان تاکسیرانی واگذار شده و وزارت کشور این سازمان را به‌عنوان مجری این طرح معرفی کرده است.

قربانی تصریح کرد: بر این اساس نظارت بر هرگونه حمل‌ونقل درون‌شهری بار و مسافر به سازمان تاکسیرانی محول شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی واحد بار پیش‌ از این ابلاغ‌ شده اما به جد به آن پرداخته نشده بود گفت: براساس دستورالعملی که اخیراً دریافت شده، ساماندهی واحد بار امسال انجام می‌شود.

قربانی اظهار داشت: تاکنون 300 نفر از مالکان این خودروها در بجنورد برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

وی، قابل‌ پیگیری بودن تخلفات و شکایات مردمی از خدمات‌رسانی توسط مالکان این ناوگان را از مزایای ساماندهی واحد بار عنوان کرد و گفت: مالکان وانت‌بار، همچون رانندگان تاکسی می‌توانند از مزایای بیمه‌ای نیز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد افزود: با اجرای طرح ساماندهی واحد بار، جابه‌جایی بار در درون شهر با تعرفه‌های مشخص و سامان‌یافته انجام می‌شود و از دریافت مبالغ اضافی جلوگیری می‌شود.

قربانی در بخش دیگر سخنان خود از تشکیل سازمان بار در بجنورد خبر داد و گفت: ایجاد سازمان بار از برنامه‌های آتی است که برای سامان دادن و بهبود وضعیت فعالیت رانندگان واحد بار در دست پیگیری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار 12 آذر 1394، کد مطلب: 932407: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین