پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه ، تاکید کرد که جاده کندوان از عصر جمعه تا بامداد شنبه یک طرفه می شود .
شعارسال: اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز چهارشنبه شروع شد و تا 6 بامداد روز شنبه بیست و سوم بهمن ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج چالوس ، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

** محور چالوس - کرج

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه هشتم بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 23 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج چالوس ممنوع است.

** محور هراز

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .

- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ( بیستم تا بیست و دوم بهمن ) از محور هراز ممنوع است.

** محور فیروزکوه

- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 22 روز جمعه بیست و دوم بهمن از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

** وضعیت جوی

براساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه در جاده کندوان هوای امروز صاف بتدریج ابری و هوای روز پنجشنبه نیز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده است .

هوای روز جمعه در جاده کندوان ابری همراه با بارش برف است و دمای این منطقه نیز به یک درجه زیر صفر می رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 82421717 (5826066) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین