پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روابط و همکاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم کاملا راهبردی است.

شعار سال: دریابان علی شمخانی افزود: همکاری مشترک ایران و روسیه برای مبارزه با تروریسم در سوریه ابعاد جامع و گسترده ای دارد و در صورت لزوم با اعلام نیاز مسئولین دفاعی کشور امکان صدور مجوز برای عبور هواپیماهای روسی از فضای ایران برای پشتیبانی از عملیات زمینی در سوریه وجود دارد.
وی اظهار داشت: عبور هواپیماهای روسیه از آسمان ایران منوط به طی مقدمات و تصمیمات مشترکی است که به نیازمندیهای میدانی در مبارزه با تروریسم مرتبط می‌باشد.
شمخانی گفت: صدور مجوز عبور، فرآیند پیچیده ای دارد که مستلزم بررسی‌های کارشناسی در ابعاد مختلف ، نیاز سنجی دقیق وتعیین زمان‌بندی از پیش مشخص شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 23 بهمن 95، کد مطلب: 95112315853: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
روسیه بایدپاسخگوی ما در خصوص نشست آستانه و کم توجهی عمدی به ایران باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین