پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
نماینده آبادان در مجلس با طرح این پرسش که چرا رئیس‌جمهور مشکلات خوزستان را جدی نمی‌گیرد، گفت: دولت باید از مردم خوزستان بابت بی‌کفایتی در رسیدگی به بحران اخیر عذرخواهی کند.
شعار سال: جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز 24 بهمن ماه مجلس با استناد به بند 7 ماده 49 آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق این بند هر یک از کمیته‌های تخصصی می‌توانند در مورد مسائل کشور گزارش تخصصی بدهند اما با توجه به بحران خوزستان شاهد این قضیه نبوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده و مردمی ولایت‌مدار و عاشق نظام داشته که مظهر پایداری و مقاومت در 8 سال دفاع مقدس بوده‌اند خاطرنشان کرد: خوزستان مهمترین منبع درآمد نفت و گاز کشور است اما چند روزی است که با بحران آب، ارتباطات و محرومیت از تسهیلات ضروری زندگی مواجه شده است.

مختار با اشاره به اینکه خوزستان پس از جنگ با معضلات عدم توسعه، بی آبی، آسیب‌های اجتماعی و ریزگردها مواجه بوده است گفت: مردم خوزستان این مشکلات را به عشق نظام تحمل کرده‌اند اما اجازه نمی‌دهند مسئولان بی‌کفایت به مردم جفا کنند.

وی با طرح این پرسش که چرا رئیس‌جمهور بحران بی آبی، ریزگردها و سایر مشکلات خوزستان را جدی نمی‌گیرد اظهار داشت: دولت باید از مردم خوزستان عذرخواهی کرده و با تشکیل جلسات خود در این استان به مشکلات آن رسیدگی کند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را برعهده داشت، در توضیح گفت:‌ بندی که شما جهت تذکر به آن استناد کرده‌اید به کمیسیون‌های تخصصی فرصت می‌دهد که گزارش خود را تهیه کند و بحران خوزستان نیز یکی دو روز است که پیش آمده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کد مطلب: 13951124000168، www.farsnew.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین