پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته ویژه‌ای در پارلمان برای بررسی علل قطع آب، برق و گاز در استان خوزستان خبر داد.

شعارسال: حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از تشکیل کمیته ویژه‌ای در این کمیسیون برای پیگیری علل قطه آب و برق و گاز و نیز کاهش تولید نفت در استان خوزستان خبر داد.

وی افزود: قرار است این کمیته با سفری به استان خوزستان تحقیقات میدانی از منطقه انجام داده و گزارشی درباره علت و یا علل قطع آب، برق و گاز در شهرهای این استان به کمیسیون انرژی مجلس ارائه کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس تصریح کرد: گزارش نهایی کمیته ویژه پیگیری مشکلات استان خوزستان پس از بررسی در کمیسیون انرژی مجلس، تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان می‌شود که هیئت‌رئیسه نیز بنا به صلاحدید، آن را در صحن مجلس قرائت می‌کند.

جمعی از نمایندگان استان خوزستان روز گذشته(24 بهمن‌ماه) در بدو آغاز به کار جلسه علنی مجلس، در اعتراض به قطعی آب، برق و گاز روز شنبه در این استان، در جایگاه هیئت‌رئیسه مجلس حضور یافته و اعتراض خود را به نایب رئیس مجلس و اعضای هیئت‌رئیسه اعلام کردند.

همچنین نمایندگان استان خوزستان در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور نسبت به بی توجهی دولت به مشکلات این استان انتقاد کرده و خواهان غذرخواهی رئیس‌جمهور در این رابطه شده بودند.

همچنین در روز (شنبه 23 بهمن) حدود 18 ساعت آب، برق، گاز و برخی تاسیسات استان خوزستان قطع شده بود که این مسئله موجب نارضایتی مردم و نمایندگان این استان شده است، البته در ساعات پایانی شب گذشته حامل‌های انرژی در این استان وصل و مشکل مردم برطرف شد. اما قطعی 18 ساعته تاسیسات، آب و برق و گاز در استان خوزستان موجب خساراتی به وسایل برقی ساکنان این استان شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25بهمن1395، کدخبر: 1327081: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین