پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحرکات برخی از گروهک‌های معاند و تروریستی که در ماه های اخیر از طریق مرزها قصد ورود به خاک کشور را داشتند، با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

شعارسال: سردار حسین اشتری در مراسم افتتاح ساختمان اداری و رفاهی ثامن الائمه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعا با وحدت و همدلی بین مردم و نیروی انتظامی به اهدافمان نزدیکتر می شویم و هدف اصلی نیروی انتظامی که ایجاد نظم و امنیت در استان است هر سال نسبت به سال گذشته ارتقاء پیدا می کند.

وی تصریح کرد: اقداماتی که مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی استان تاکنون داشته اند بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است که خوشبختانه در سایه این تلاش ها شاهد افزایش کشفیات و کاهش جرائم در سطح استان هستیم .

وی افزود: رویکرد اجتماعی پلیس به خوبی توانسته در مرز و در بین مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان تعامل و وحدت برقرار کند و این امر باعث افزایش امنیت در استان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با بکارگیری تجهیزات و امکانات پیشرفته در مرزها می توانیم بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم، اظهار داشت: با اتخاذ این تدابیر، امنیت در مرزها نسبت به دوره های گذشته افزایش داشته و خلاء های امنیتی نیز برطرف شده است.

وی افزود: مسیرهای مرزی که قبلا مورد انسداد قرار گرفته بود و به دلیل گذشت زمان حالا دچار فرسودگی شده، ترمیم می شوند و باید مسیرهای مرزی بیشتری مسدود شود که این مهم با همت نیروی انتظامی و مسئولان دست یافتنی است.

اشتری به آمادگی بسیار خوب نیروی انتظامی در مرزها اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش نیروهای جان بر کف از ورود گروه های تکفیری و تروریستی و کسانی که می خواهند سلب آسایش مردم کنند جلوگیری شده است و اگر حادثه ای نیز پیش آمده بلافاصله، عاملان آن توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

وی افزود: در ماه های اخیر برخی از گروهک‌های معاند و تروریستی از طریق مرزهای شمال غرب و جنوب شرق قصد ورود به خاک کشور را داشتند که خوشبختانه تحرکات آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب است، خاطر نشان کرد: امروز بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و دستگاه قضایی و امنیتی تعامل بسیار خوبی برقرار است که حاصل آن این امنیت پایدار است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23بهمن1395، کدخبر: 3904469: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین