پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
فرماندار شیروان گفت: راه اندازی پالایشگاه بنزین یورور 4 این شهرستان در گرو پاسخ به استعلامات محیط زیست است.
شعارسال: براتعلی صفایی اظهار کرد: پالایشگاه بنزین یورو4 در شهرستان شیروان از سه سال گذشته با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه شهرک صنعتی شیروان کلنگ زنی شد، اما با گذشت این سه سال بنا بر آنچه که سرمایه‌گذار آن اظهار می‌کند هنوز استعلام‌های زیست محیطی این پروژه از محیط زیست به طور کامل دریافت نشده است.

صفایی با بیان اینکه طبق گفته سرمایه‌گذاران پروژه، از راه اندازی این پالایشگاه عقب‌نشینی نمی‌کنیم، افزود: راه‌اندازی این پروژه در شیروان به عنوان دومین شهر بزرگ خراسان‌شمالی متوقف نشده و در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر گفته سرمایه‌گذار به محض تائید نهایی استعلامات محیط زیست، سال آینده کار شروع خواهد شد.

صفایی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان بالاست، یادآورشد: با راه‌اندازی این پروژه برای حدود 180 نفر به طور مستقیم و برای 1000 نفر نیز غیرمستقیم اشتغال زایی می‌شود.

مهرماه سال جاری عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، گفته بود: راه‌اندازی این طرح دوباره پیگیری خواهد شد.

ایجاد پالایشگاه بنزین یورو 4 در مجموع نیازمند 2000 میلیارد ریال هزینه بود که در آن زمان بانک رفاه کارگران از ایجاد این پالایشگاه حمایت کرده و در مرحله اول 1200 میلیارد ریال برای تامین اعتبار ساخت این پروژه مصوب کرده بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 95112618528، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
پالایشگاه و پتروشیمی که وضع شون افتضاحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین