پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
یک واحد غیرمجاز بازیافت و تفکیک پسماندهای صنعتی به علت ایجاد آلودگی خاک در حجم وسیع، با دستور دادستان دلیجان پلمب شد.
شعارسال: کامبیز خلیلی با اشاره به پلمب یک واحد بازیافت پسماند در دلیجان اظهار داشت: این اقدام بر اساس بازدید و گزارش کارشناسان محیط زیست شهرستان دلیجان مبنی بر حمل و نقل پسماندهای صنعتی موجود در محل نگهداری پسماندهای شهرک صنعتی دلیجان و انتقال آن به مکان دیگر برای تفکیک و بازیافت و ایجاد آلودگی خاک در حجم وسیع صورت گرفت.

وی بیان کرد: واحد مذکور پس از اطلاع به دادستان عمومی شهرستان دلیجان و براساس دستور وی، به دلیل عدم اخذ مجوزهای قانونی و ایجاد آلودگی زیست محیطی در راستای اجرای ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست پلمب شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دلیجان افزود: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان هنگام ماموریت گشت و کنترل در منطقه راونج دلیجان یک شکارچی متخلف را که به قصد شکار وارد منطقه شده بود، دستگیر کردند.

وی افزود: از متخلف یک قبضه سلاح دو لول ساچمه زنی فاقد مجوز به همراه سه عدد فشنگ کشف و پرونده فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127001151، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
مدیرش بلد نبود. اگر بلد بود، با مه پاش خاک را کنترل می کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین