پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از فعالیت 108 سازمان مردم‌نهاد در این استان خبر داد و گفت: تا قبل از فعالیت دولت یازدهم 72 سمن در استان گلستان تاسیس شده بود و در عمر دولت تدبیر و امید 36 سمن در استان تاسیس شده است.
شعارسال: بهمن طیبی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار کرد: تقاضای تأسیس 346 سمن در استان وجود دارد با توجه به اینکه قرار است ثبت سمن به صورت الکترونیکی انجام شود شاهد افزایش تعداد بینظیری از سازمانهای مردم‌نهاد در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت تشکیل جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان تصریح کرد: در سال گذشته پنج ستاد استانی و 57 ستاد شهرستانی در این راستا شکل گرفت در سال جاری این رقم افزایش چشمگیری داشت ماهانه جلسات ستاد در استان تشکیل شد گلستان در این زمینه جزء سه استان پیشرو است اما در تشکیل ستاد با حضور استاندار وضعیت خوبی نداریم.

*17 سمن در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی فعال هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص فعالیتهای ستاد طی 10 ماه جاری بیان کرد: مسائلی نظیر اشتغال، ازدواج و خانواده، آسیبهای اجتماعی و سلامت خانواده، فناوری اطلاعات، فضای مجازی و مشارکتهای اجتماعی، هویت دینی جوانان در این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

طیبی با بیان اینکه اداره کل امور ورزش و جوانان در 20 شاخص مختلف مورد ارزیابی قرار میگیرد، افزود: 87 برنامه علمی، فرهنگی، تربیتی برای ورزشکاران جوان برگزار شد تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش داشته است.

وی از برگزاری 23 برنامه ازدواج آسان خبر داد و گفت: هفت سمن در حوزه ازدواج جوانان فعال است، 171 برنامه آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در سال جاری برگزار شد که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت داشتیم 17 سمن در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در استان فعالیت دارند.

* کسب رتبه اول کشوری گلستان در حوزه عفاف و حجاب

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از صدور 36 مجوز سمنهای غیردولتی در استان خبر داد و ابراز کرد: حمایت از طرحهای سازمانهای مردم‌نهاد را 31 مورد داشتیم، 21 دوره آموزشی برای توانمندسازی سمنها برگزار شد.

طیبی با اشاره به تشکیل نخستین مجمع استانی منتخبین سمنهای جوانان استان گلستان تصریح کرد: مجمع خیرین ازدواج در استان نیز راهاندازی شده است.

وی از کسب رتبه اول کشوری گلستان در حوزه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: گلستان در برنامههای صیانت از حقوق شهروندی رتبه اول کشوری را دارد.

طیبی بیان کرد: استان در حوزه جوانان رتبه دوازدهم را دارد و در مجموع ارزیابیها استان گلستان توانسته رتبه چهارم را به دست آورد و بعد از استانهای فارس، تهران و اصفهان قرار بگیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127001034، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
واقعا ، سمن های فعال در حوزه ازدواج را باید بشکل خاص در شرایط حاضر تقویت کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین