پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
روستائیان بخش مشکان سبزوار خواستار تسریع محیط زیست خراسان‌رضوی در شکار گرازهایی هستند که خسارت زیادی به محصول کشاورزی روستائیان شهرستان وارد می‌کنند.
شعارسال: محتوای اصلی گزارش این بود که کشاورزان شهرستان به دلیل حمله گرازها بخش زیادی از محصول خود را از دست می‌دهند و نیازمند توجه ویژه محیط زیست هستند.

ابوالفضل دارابی، رئیس شورای بخش مشکان خوشاب در این زمینه می‌گوید: پس از انتشار مصاحبه در خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی همچنان مشکل ما پابرجا است، البته در حال حاضر زمستان است و مشکل خاصی نداریم اما مجدد با شروع فصل بهار، گرازها از بالای کوه‌ها به روستاهای بخش وارد می‌شوند و محصولات کشاورزی را از میان می‌برند.

وی تصریح کرد: محیط زیست برایش مقدور نیست که در منطقه نیرو مستقر کند و نظرشان این بود که مردم خود مجوز اسلحه دریافت کنند اما از سال گذشته که دو نفر را برای دریافت مجوز معرفی کرده‌ایم هنوز این مجوزها صادر نشده است و توقع ما این است که این مجوزها را سریع‌تر تا قبل از بهار صادر کنند تا همزمان با فصل برداشت و کاشت محصولات به مشکل برنخوریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 1331929 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین