پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
عباس پوریان ظهر امروز در نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور برخی از مدیران صنایع نفتی در هرمزگان برگزار شد.
شعارسال:از عوامل شهرداری بندرعباس برای مدیریت مناسب در زمان بارش باران در سه روز اخیر تشکر و قدردانی می‌کنم که تلاش خودشان را در این زمینه به خوبی به کار گرفتند.

وی بیان کرد: طرح انتزاع گاوبندی از استان هرمزگان و مقاومت همه‌جانبه‌ای که از سوی مردم در این زمینه در قالب یک مطالبه‌گری عمومی به وجود آمد را باید سرآغاز یک حرکت منسجم برای توسعه استان دانست که همگی مردم در آن مشارکت داشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس به جدایی معادن فاریاب و حاجی‌آباد از استان هرمزگان و انتقال صنایع فولاد از استان به استان دیگری در گذشته اشاره کرد و گفت: مردم هرمزگان اکنون هوشیار و بیدار شده‌اند و با قدرت از حقوق خود دفاع می‌کنند و مطالبه‌گری فتح‌بابی برای دفاع از حقوق مردم هرمزگان است.

پوریان عنوان داشت: تاریخ هرمزگان را می‌توان به دو مقطع پسامطالبه‌گری و مطالبه‌گری تقسیم کرد و باید این روند را با جدیت پیگیری کرد.

وی برگزاری نشست سیاسیون استان در فرهنگسرای طوبی با محوریت احمد مرادی نماینده بندرعباس در پنجشنبه هفته گذشته را به عنوان فرصتی برای همفکری برای کمک به توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای اصولگرا و اصلاح‌طلب حاضر در این همایش نشان دادن که برای منافع عمومی مردم با هم یکصدا می‌شوند و تا منافع مردم محور قرار گیرد و بتوان آن را مطالبه کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس گفت: مردم امروزه دیگر بازی طیف‌های مختلف را به خوبی شناخته‌اند و در این میان حق خود را مطالبه می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951201001188 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
اجازه مطالبه گری را هم می دهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین