پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
نایب قهرمان المپیک ریو با بیان اینکه ما به نوعی خودمان را خوزستانی می‌دانیم، گفت: از خوزستانی‌ها می‌خواهیم به آینده امیدوار باشند و با ایستادگی در برابر بحران‌ها از سد مشکلات عبور کنند.

شعار سال: کمیل قاسمی با اشاره به اقدام تیم ملی کشتی آزاد در تقدیر از خانواده شهید سعید سیاح طاهری اظهار داشت: مردم مظلوم و رنجدیده خوزستان در محرومیت هستند و در روزهای اخیر هم مسئله ریزگردها و بحران آب و برق بر آنها فشار وارد کرد و با این کار می‌خواستیم به انها اعلام کنیم که قهرمانان کشتی در کنار آنها هستند.

وی با بیان اینکه ما به نوعی خودمان را خوزستانی می‌دانیم، گفت: از خوزستانی‌ها می‌خواهیم به آینده امیدوار باشند و با ایستادگی در برابر بحران‌ها از سد مشکلات عبور کنند.

این کشتی گیر ملی پوش با اشاره به اهمیت رقابت فینال با آمریکا در جام جهانی کشتی عنوان کرد: رقابت با آمریکا نسبت به دیگر تیم‌ها برای ما متفاوت است و این حس ناشی از مسائل مختلف است. جدا از این احساس آمریکا تیم خوبی در کشتی آزاد است و رقابت نزدیکی با ایرانیان دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر به صورت مکرر در برابر آمریکا پیروز شدیم، بیان کرد: این پیروزهای مکرر از اهمیت رقابت ما با آنها کم نکرد و امسال هم رقابت با آمریکا به دلیل برگزاری رقابت‌ها در کشور ما و نحوه صدور ویزا برای کشتی گیران این تیم حساس‌تر شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کد مطلب: 1045833:www. dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین