پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تشکیل بانک جامع اطلاعاتی زنان توانمند دستگاه‌های اجرایی استان شد.

شعارسال :زهرا اربابی در جلسه هم اندیشی، ارزیابی عملکرد و نقش آفرینی زنان به منظور بررسی چالش‌ها و موانع در مسیر مدیریت بانوان تشکیل شد خواستار ایجاد بانک جامع اطلاعاتی زنان توانمند دستگاه‌های اجرایی استان به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده از حضور آنان در مسئولیت‌های مختلف شد.

اربابی با اشاره به هفته پژوهش از بانوان مسئول خواست به عنوان یک پژوهشگر سازمانی و با نگاه نقادانه و کاربردی به محیط اطراف در رفع مشکلات سازمانی یاریگر سیستم خود باشند.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان عالی استان توسعه مشارکت بانوان و نقش آفرینی زنان در جامعه است، لذا بستر حضور زنان در جامعه فراهم شده و یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران ایجاد فرصت‌های مدیریتی برای بانوان است.

این مسئول افزود: بالندگی جامعه تنها با حضور نیمی از ظرفیت جمعیتی یعنی مردان امکان پذیر نیست چه بسا که کم رنگ دیده شدن بانوان در زمان گذشته باعث شده که علی رغم دارا بودن همه ظرفیت‌ها جامعه نتواند در مسیر توسعه واقعی خود قرار بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار عنوان کرد: نقش زنان در فرآیند و استراتژی اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و پررنگ تعریف شده، منتظر تعریف و تقسیم نقش‌ها نباشید با خود باوری به ارتقاء دانش کاری و تقویت توانمندی‌ها بیندیشید.

اربابی همچنین خطاب به مدیران زن حاضر در جلسه گفت: در مسیر کار و در جایگاه مدیریتی‌تان برنامه محور و تحول‌گرا باشید و با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مسائل را حل و فصل کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار سه شنبه 17 آذر 1394 ، کد مطلب : 13940917000181 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرسشگری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
سرکار خانم اربابی، فرض کن این بانک هم تهیه شد. بنظر شما فرهنگ و عرف استان ما اجازه می ده که ما در سطح وسیع از توانمندی های خانم ها استفاده کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین