پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر آزار و اذیت معلولان در یک مرکز نگهداری معلولان در البرز، دادستان کرج گفت: برای تکمیل این پرونده منتظر ارائه گزارش توسط بهزیستی هستیم.

حاجی رضا شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: به تازگی پرونده‌ای درخصوص آزار و اذیت معلولان یک مرکز نگهداری در ولدآباد محمد شهر به دستگاه قضا ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ اطلاعات موجود دراین پرونده کافی نیست و منتظر ارائه گزارش توسط بهزیستی برای تکمیل این پرونده هستیم.

شاکرمی افزود: بهزیستی ملزم است با مراجعه به این مرکز و جمع‌آوری اسناد و مدارک و بررسی اتفاقات صورت گرفته گزارش مبسوطی به دستگاه قضا ارائه دهد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات این پرونده و رفع نواقص موجود، دستگاه قضا وارد عمل می‌شود و درصورتی که شواهد و مدارک، اخبار منتشر شده را تایید کند با متخلفان به شدت و بر اساس قانون برخورد می‌شود.

دادستان کرج گفت: به طور قطع گزارش درخواست شده از بهزیستی تا اوایل هفته آینده به دستگاه قضا ارسال و پس ازآن پیگیری‌های قضایی این پرونده آغاز می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت پارسينه ، تاریخ انتشار چهارشنبه 18 شهريور 1394، کد مطلب: 253828 : www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین