پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز جزئیات جدیدی از مسمومیت معلولان و فوت 2 معلول در مرکز نگهداری شبستر را تشریح کرد.
شعارسال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز جزئیات جدیدی از مسمومیت معلولان و فوت 2 معلول در مرکز نگهداری شبستر را تشریح کرد.

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص علت مسمومیت معلولان مرکز نگهداری شبستر گفت: روز گذشته تماسی به ۱۱۵ در خصوص مسمومیت گزارش شد که بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه 2 نفر از معلولان که دچار تشنج هم بودند در اثر مسمومیت و تشدید بیماری فوت کردند افزود: تمام اقدامات احیاء برای آنها صورت گرفت ولی متاسفانه جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصریح کرد: یکی از این بیماران به شدت بدحال و دارای سابقه تشنج در آسایشگاه فوت می کند و بیمار دیگری که در حال تشنج بوده به بیمارستان انتقال و وی نیز در حال دریافت خدمات احیا، فوت می کند.

صومی گفت: ۷ نفر از بیماران مسموم به بیمارستان سینا تبریز اعزام شدند که ۵ نفر از این افراد دارای وضعیت استیبل هستند ولی ۲ نفر دچار مشکلاتی شده‌اند که با درمان تا ۲ روز دیگر ترخیص خواهند شد.

وی با اشاره به مسمومیت تعداد زیادی از معلولان، تصریح کرد: به دلیل مسمومیت بیش از یک نفر در یک روز، ما مبنا را به مسمومیت گذاشته‌ایم.

صومی اذعان داشت: فعلاً عامل اصلی مبنی بر میکروبی یا غیرمیکروبی بودن این مسمومیت مشخص نیست و همچنان در حال بررسی منشاء اصلی آن هستیم و تا ۴۸ ساعت آینده علت اصلی گزارش خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فردا نیوز، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396، کدخبر: ۷۰۵۳۳۹ ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
ای بابا چقدر بد امیدوارم بیمارستان شبستر توانایی و تجهیزات درمانی استاندارد رو داشته باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین