پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر ضرورت اصلاح امور و جلوگیری از جناح‌بازی و سیاسی‌کاری گفت: دشمنان خارجی به هیچ عنوان نمی‌توانند نظام را از بین ببرند و در مقابل اگر اکثریت مردم از عملکرد ما ناراضی باشند نظام جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند.

شعار سال : محمد مهدی رهبری در نطق میان دستور در صحن علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی به معنای حاکمیت الهی و ایجاد جامعه نمونه اسلامی ایجاد شد تا شاهد ایجاد امت واحده و ائتلاف و اتحاد اسلامی و محیطی مساعد برای رشد فضایل و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی و پی‌ریزی اقتصاد عادلانه، در جهت ایجاد رفاه و ریشه کن کردن فقر و برطرف کردن هر نوع محکومیت، باشد تا از قبل آن شاهد افزایش تولیدات و بهبود وضعیت معیشتی باشیم که عملکرد ما با اهداف اولیه فاصله دارد.

وی افزود: اگر خود را اصلاح نکنیم و مسائل جزیی و حاشیه‌ای و سیاسی کاری و تخریب یکدیگر و جناح بازی را ادامه دهیم، ممکن است مردم را از دست بدهیم و خداوند لطفش را از ما دریغ کند. در این صورت است که با خسران مواجه می‌شویم.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد:‌ دشمنان خارجی و صهیونیست‌ها و مستکبران نمی‌توانند نظام اسلامی را از بین ببرند اما اگر اکثریت مردم از عملکرد ما ناراضی باشند نظام اسلامی و جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند. پس باید آسیب شناسی کنیم و با استفاده از کارشناسان و عالمان در جهت از بین بردن فساد تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه گفت: جنگ‌هایی که در خاورمیانه به راه افتاده است ناشی از توسعه صهیونیست‌ها و مستکبران است تا اسلام مسلمانان و کشورهای اسلامی را نابود کنند یا آنقدر ضعیف و ذلیل شوند که دیگر رمقی نداشته باشند.

وی با بیان این‌که « سوریه، عراق، یمن، لیبی، افغانستان، پاکستان، نیجریه، عربستان و تقریبا تمامی کشورهای اسلامی به انحاء مختلف در چنین برنامه‌ای قرار دارند» ادامه داد: آ‌ن‌ها می‌خواهند به نحوی ایران را هم درگیر کنند تا در نهایت مسلمانان منابع‌شان را از بین ببرند و به خود آسیب وارد کنند. این توطئه برنامه ریزی شده از سوی صهیونیست‌هاست.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اتفاقات سوریه و نقش کشورمان در برخورد با تروریسم گفت: باید بین گروه‌های تروریستی با مردم سوریه که مخالف حکومت هستند تفاوت قائل شویم.

وی با اشاره به تحولات عراق نیز گفت: عراق کشوری عربی و با سابقه تمدن 6000 ساله است که مردمانش همواره با زورگویان و مستکبران مبارزه کردند. آن‌ها با استکبار انگلیس جنگیدند و از کشور خود بیرون راندند؛ بنابراین نباید یک غیر عرب رئیس‌جمهور کشور عربی عراق شود. نباید قانون دیکته شده آمریکا، قانون اساسی عراق شود چون این‌ها باعث تحقیر مردم اصیل عراق می‌شود.

وی هم‌چنین با اشاره به تحولات یمن گفت: باید به اکثریت مردم یمن احترام گذاشت و بهانه را به دولت عربستان برای این مقدار از جنایت در یمن نداد. مردم مسلمان یمن با انقلاب‌شان توانستند علی عبدالله صالح را از یمن بیرون کنند. حال گروه انصارالله که متشکل از افرادی مومن و انقلابی است نباید با این دیکتاتور متعهد شوند.

نماینده مردم رودسر با اشاره به مشکلات حوزه‌ انتخابیه‌اش از کم‌توجهی به کشاورزان انتقاد کرد و گفت: با زور نمی‌توان کشاورزان را به کار کشاورزی وادار کرد؛ چرا که باید کشاورزی صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی با انتقاد از واردات بی‌رویه چای و ضربه به تولید داخلی و بروز مشکلاتی برای چایکاران در عین حال گفت: دولت توجهی به کشاورزان چای کار کرده است که باعث اهدای هزاران هکتار باغ چای در سال جاری شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 17 آذر 1394 کد مطلب : 94091710315 www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین