پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از کسانی که شائبه تبانی تیمش با نفت تهران را مطرح کرده‌اند، گفت: گفتن این حرف‌ها خجالت دارد، علی دایی حتی به برادر خودش هم باج نمی‌دهد!

شعارسال: برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس بعد از برد مقابل نفت تهران گفت: خیلی خوشحال و راضی هستم. بازیکنانم دوباره مرا شاد کردند. با استحقاق نفت را بردیم. گفته بودم که به این مسابقه اهمیت می دهم چرا که نفت تیم بسیار خوبی است و در فینال جام حذفی حضور دارد. آنها چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته اند.

*اولین بازی بعد از لیگ قهرمانان آسیا سخت است

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: خوشحالی دیگر من از این بابت است که همیشه اولین بازی بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دیدار سختی است همانطور که ذوب آهن به سپاهان باخت و استقلال برابر سیاه جامگان به تساوی رسید. همینطور استقلال خوزستان هم به سختی پیروز شد. از سوی دیگر چند بازیکن ما غایب بودند ولی از روش بازی بازیکنانم خوشحالم.

*قدم بزرگی برای قهرمانی برداشتیم

وی افزود: نیازی نیست به خودمان دروغ بگوییم. واقعیت این است که با این برد قدم بزرگی به سمت قهرمانی در لیگ برداشته ایم.

*تمجید از بازیکنان نیمکت نشین

برانکو در خصوص اینکه گفته می شد پرسپولیس نیمکت قوی ندارد ولی در بازی با نفت خلاف این ثابت شد، تصریح کرد: در مورد تک تک بازیکنان صحبت نمی کنم اما نه برای شهاب کرمی و نه برای سامان نریمان جهان ساده نبود که از اول در ترکیب باشند. از نحوه بازی آنها راضی هستم. این بازیکنان نشان دادند که می توانند کامل برای پرسپولیس بازی کنند.

*بازی با استقلال خوزستان مهم است

وی درباره بازی بعدی تیمش با استقلال خوزستان تاکید کرد: این بازی بسیار مهم است. استقلال خوزستان در ابتدای لیگ قهرمانان استارت خوبی داشت. آنها بعد از یک مدتی که در لیگ نتیجه نگرفتند، خوب به راهشان ادامه دادند. رحیم زهیوی بهترین گلزن این تیم از این تیم رفته است ولی نانگ به خوبی جایش را پر کرده است.

*بازیکنان اموال باشگاه هستند ولی درباره رضائیان هنوز تصمیمی نگرفته اند

برانکو در خصوص صحبتهای جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولی مبنی بر اینکه رامین رضائیان به تمرینات تیم بر می گردد و گویا مدیریت به دنبال تحمیل این بازیکن است ، گفت: واقعا نمی دانم تصمیم باشگاه چه بوده است چون هنوز فرصت نکرده ام به باشگاه بروم اما فکر می کنم هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. نهایتا این هفته نتیجه مشخص می شود. اینجا مسئله باشگاه است. بازیکنان اموال باشگاه هستند.

*باید دید در واقعیت چه می شود

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قبول می کند رامین با جریمه و کسر امتیاز به تمرین برگردد؟ گفت: اینها فرضی است. باید ببینیم در واقعیت چه پیش می آید.

*مدیرعامل مسیر باشگاه را تعیین می کند

سرمربی پرسپولیس در خصوص اصرار هیات مدیره برای بازگشت رامین رضائیان به تمرین در حالی که در زمان سرمربیان سابق این اصرارها وجود نداشته است، تصریح کرد: مدیرعامل مسیر را تعیین می کند. می بینیم که چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

*رضائیان دیگر رضائیان سابق نمی شود

«وقتی چینی شکسته را بند بزنید دیگر کارایی لازم را ندارد. آیا رامین رضائیان هم می تواند مصداق این ضرب المثل باشد؟ چون دیگر کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت.» برانکو گفت : حق با شماست. وی سپس کاغذی را به خبرنگاران نشان داد و گفت: این کاغذ. الان پاره شد. اگر بچسبانید بازهم کاغذ است ولی آن کاغذ قبل نیست. بنابراین تمام کسانی که در تصمیمات دخیل هستند باید دقت کنند که پشت سر خودشان یک شیشه شکسته باقی نگذارند!

*بردن کافی نیست

وی درباره برنامه اش برای فصل آینده گفت: ما به فصل آینده هم فکر می کنیم. یکسال و نیم پیش مشخص کردیم که اهداف پرسپولیس چه خواهد بود. پرسپولیس همیشه باید دنبال برد باشد ولی این کافی نیست. بلکه باید بازی زیبا هم ارائه بدهد. این چیزی است که هواداران ما آنرا شناخته اند و وظیفه ما این است که آنها را راضی نگه داریم و تیم را بالا بکشیم و روز به روز بهتر بازی کنیم. این کار ساده ای نیست.

*مسئله اصلی قهرمانی در لیگ است

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا فصل آینده در این تیم می ماند یا خیر؟ گفت: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. اینکه در آینده چه می شود را نمی دانم. مسئله اصلی این است که قهرمان شویم. هدف بعدی ما رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله یک چهارم نهایی است. اهدافمان را از کسی پنهان نمی کنیم.

*بازیکنان طوری تمرین می کنند که انگار دیروز بازی نکرده اند

برانکو درباره عملکرد خوب صادق محرمی و خوشحالی هواداران از این موضوع گفت: خوشحالم که هواداران فهیم هستند و اینطور فکر می کنند. خوشحالم که این اطمینان به من هم وجود دارد ولی مهمترین مسئله بازیکنان هستند. به آنها تبریک می گویم و تشکر می کنم. آنها الان طوری در سالن وزنه می زنند که انگار دیروز بازی نکرده اند. خوب است که هواداران به بازیکنان جوان اعتماد دارند. صادق در ترکیب است چون خوب بازی می کند. این مربوط به بازی روز گذشته او نیست. این بازیکن در سایر مسابقات هم همینطور بوده است و امتیاز بزرگتر این است که ۲۰ سالش است.

*باشگاه قول داده قبل از نوروز پول بدهد

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این موضوع مربوط به باشگاه است. انتظار داریم باشگاه همانطور که قول داده، بازیکنان قبل از نوروز مبلغی را دریافت کنند. بازیکنان تا به حال صبور بودند و با باشگاه کنار آمدند. می دانیم که چقدر طاهری و ترکاشوند و اعضای هیات مدیره تلاش می کنند تا مسائل مالی را تامین کنند. مطمئنم آنها بحث مالی را تامین می کنند و نتایج باشگاه را همزمان با نتایج مالی به خوبی دنبال خواهیم کرد. الان وارد فشرده ترین بخش کارمان می شویم. طبیعی است که مشکلات همه جا هست، در تمام باشگاه ها و در کل ایران ولی تا به حال باشگاه حداکثر تلاشش را به کار برده است. انتظار داریم همچنان این تلاش ادامه داشته باشد.

*صادق محرمی را عوض نمی کنم ولی او یک مسئله را بداند

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا حیف نیست باوجود صادق محرمی، رامین رضائیان هم پستی وی که برای باشگاه حاشیه درست کرده است را برگردانید؟ تاکید کرد : هیچکس صادق را عوض نمی کند. او بازی می کند و فیکس است. در تمام مسابقات هم خیلی خوب کار کرده است. در لیگ قهرمانان آسیا عالی ظاهر شد. هرچه داریم بازی های لیگ را دنبال می کنیم، محرمی بازی به بازی بهتر می شود ولی باید یک مسئله را بداند. او خیلی جوان است. منطقی است که انتظار داشته باشیم یک مقدار در عملکردش بالا و پایین داشته باشد. این برای تمام بازیکنان جوان در کل دنیا رخ می دهد و افت می کنند ولی مهمترین مسئله این است که او را حفظ کنیم. به صادق اعتماد داریم و می دانیم گاهی اوقات هم عملکرد ضعیفی خواهد داشت. او پتانسیل زیاد و فضای خوبی برای پیشرفت دارد.

*واکنش به احتمال قهرمانی زودهنگام

برانکو در خصوص احتمال مشخص شدن قهرمان لیگ تا سه هفته دیگر، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. طبیعی است اگر بازی ها را ببریم، می توانیم مطمئن شویم پیش از موعد قهرمان شویم. مهمترین مسئله این است که خوب بازی می کنیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. الان در فشرده ترین بخش کار هستیم. به بازیکنانم به خاطر تلاش زیادشان تبریک می گویم.

*تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم

وی ادامه داد: این را هم باید اضافه کنم که ما تنها تیمی در ایران هستیم که بازیکن خارجی نداریم. البته بدون احتساب رادوشوویچ که دروازه بان است.

*از قانون منع جذب بازیکن خارجی بی اطلاعم

سرمربی پرسپولیس درباره منع این باشگاه از جذب بازیکن خارجی در فصل آینده، گفت: من هنوز این قانون را نشنیده ام ولی می دانم هر قانونی وضع می شود، با هدف تنظیم امور است تا از نظر حقوقی همه چیز شفاف شود. من به این قوانین احترام می گذارم.

*تبانی با نفت؟ دایی به برادرش هم باج نمی دهد

برانکو درباره شائبه تبانی نفت و پرسپولیس در صفحات مجازی تاکید کرد: آنها که این حرفها را می زنند باید خجالت بکشند. آنها دارند به شخص بزرگی مثل علی دایی تهمت می زنند. همه می دانند علی دایی تنها بازیکنی در دنیا بوده که دوست داشته همیشه برنده باشد. او حتی به برادر خودش همه باج نمی دهد! همین باعث شده این همه افتخار و قهرمانی داشته است.

*می خواهند ما را تحقیر کنند

وی ادامه داد: دایی تمام تلاشش را کرده که بازی را ببرد. کسانی که این حرفها را می زنند می خواهند تیم ما را تحقیر کنند.

*کاری ندارم که پنالتی استقلال مشکل دار بود

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: کاری به استقلال ندارم. مشکل من نیست که چرا استقلال سیاه جامگان را شکست نداده است. من توجهی به این ندارم که استقلال از یک پنالتی مشکل دار یک امتیاز از سیاه جامگان گرفته است ولی متاسفم که دایی را توهین و تحقیر می کنند و برد ما را با این حرفها بی ارزش می کنند. آن کارت قرمز به دروازه بان نفت، حاصل بی تجربگی او بوده نه اینکه یکی به او گفته باشد این کار را بکند چون علی علیپور آن توپ را گل می کرد. این در خیلی از مسابقات پیش می آید. به خاطر همین مسائل من همیشه سه دروازه بان دارم چون اگر چنین اتفاقی رخ داد دستم خالی نباشد. همه می دانیم دایی چقدر بزرگ است و چه افتخاراتی کسب کرده است. می خواهند چنین آدم پرافتخاری را مسئله دار کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16اسفند1395، کدخبر: 3924739: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین