پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
رئیس مرکز فرماندهی مرکزی آمریکا از افزایش همکاری بین روسیه و ایران در سوریه ابراز نگرانی کرد و این همکاری را در راستای منافع آمریکا ندانست.

شعارسال: به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ژنرال جوزف ووتل رئیس مرکز فرماندهی مرکزی آمریکا در جلسه استماع کنگره، نگرانی خود را از رشد همکاری ایران و روسیه در سوریه ابراز داشت و به "تلاش‌های مسکو برای تقویت نفوذ خود در خاورمیانه اشاره کرد".

وی تصریح کرد: چنین سطح همکاری (بین مسکو و تهران در سوریه) به کار ما در منطقه کمک نمی‌کند.

ووتل همچنین ابراز نگرانی کرد که ممکن است سامانه‌های دفاع هوایی روسیه مستقر در سوریه در "آزادی مانور" نیروی هوایی آمریکا و هم‌پیمانانش در این کشور تأثیر منفی بگذارد.

وی از پنتاگون خواست تا امکان توسعه سازوکارها برای جلوگیری از وقوع حوادث بین نظامیان آمریکایی و روس در سوریه را بررسی کند.

ووتل افزود: ضرورت این اقدام با توسعه محدوده عملیات نظامی در شمال سوریه و افزایش شدت آن بیشتر می‌شود.

وی در گزارش خود که در سایت کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا منتشر شد، گفت: روس‌ها در طول ماههای اخیر چند سامانه موشکی زمین به هوای جدید را نصب کردند که استفاده از آن می‌تواند در قدرت مانور ما تأثیر بگذارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20اسفند1395، کدخبر: 1350975: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
خیلی چیزهای دیگر هم به نفع شما نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین