پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
مدیر طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس از برگزاری نشست ملی و معرفی برنامه حفاظت و توسعه پایدار زاگرس به مناسبت روز جهانی کوهستان خبر داد.

شعار سالشیرین ابوالقاسمی، مدیر طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس، با بیان این مطلب گفت: این برنامه با همکاری جمعیت حامیان زمین و به مناسبت روز جهانی کوهستان وبا هدف به حداقل رساندن اثرات ناشی از توسعه ناپایدار و بهره برداری‌های غیر اصولی، در تخریب و تحلیل منابع زیستی و طبیعی کوهستان زاگرس مرکزی در محل، سالن سرو پارک پردیسان برگزار می‌شود.

ابوالقاسمی با تاکید بر اینکه چشم انداز 30 ساله این سند؛ کوهستان زاگرس را منطقه‌ای منحصر به فرد و برخوردار از توسعه پایدار و متوازن بیان کرده، افزود: این چشم انداز به‌گونه‌ای است که کلیه ذی نفعان و دست اندرکاران در مدیریت آن مشارکت می‌کنند و با رعایت ظرفیت برد و تحمل طبیعت و چرخه حیات و آب، از مواهب کوهستان به طور عادلانه، پویا و پایدار بهره‌مند می‌شوند و ساختار و عملکرد اکوسیستم کوهستان زاگرس برای نسل‌های آینده حفظ خواهد شد.

وی تاکید کرد؛ تهیه این سند فرادستی و راهبردی، حاصل مشارکت و هم اندیشی کلیه دست اندرکاران و ذینفعان کوهستان زاگرس در طی سال‌ها فعالیت طرح بین المللی حفاظت ازتنوع زیستی زاگرس مرکزی هست.
به گفته ابوالقاسمی، این نشست ملی با حضور تمامی ذینفعان حوزه زاگرس اعم از دستگاه‌های دولتی، نهادهای علمی-غیردولتی، تشکل‌ها و فعالان حوزه محیط‌زیست و منابع‌طبیعی و جوامع محلی در روز سه شنبه 24 آذر 1394 از ساعت 9 الی 17 در سالن سرو پارک پردیسان برگزار می‌شود.

مدیر طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس از تمامی علاقه‌مندان دعوت کرد تا با حضور خود، بر غنای این نشست و ارزش‌های کوهستان زاگرس بیفزایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار 22 آذر 1394، کد مطلب:4216:www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین