پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از قانع نشدن یکی از نمایندگان نسبت به توضیحات وزیر بهداشت درخصوص واگذاری پالایشگاه خون به بخش خصوصی خبر داد.

شعار سال: احمد آریایی نژاد در تشریح دستور کار روز دوشنبه 23 آذرماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: سوال چند نفر از نمایندگان از وزیر بهداشت تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می رفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اغلب سوالات نمایندگان مربوط به حوزه های انتخابیه و پیرامون مباحثی همچون تغییر روسای دانشگاه های علوم پزشکی بود که با پاسخ های وزیر، نمایندگان قانع شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک سوال ملی در مورد واگذاری پالایشگاه خون به بخش خصوصی مطرح کرد که وزیر اعلام داشت این موضوع با بخش خصوصی مرتبط است و وزارتخانه مسئولیتی در این خصوص ندارد که این پاسخ ها نتوانست نماینده را قانع کند در نهایت این سوال به صحن علنی مجلس کشیده شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری صداوسيما، تاریخ انتشار 23 آذر 1394، کد مطلب: -: www. iribnew.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین