پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
علی‌اصغر یوسف‌نژاد ، با اشاره به برنامه زمان‌بندی انتخابات شورای اسلامی و مراحل تایید صلاحیت و آمادگی برای تبلیغات و زمان تبلیغات، این مسایل را پیش روی کاندیداهای ثبت نام شده دانست و اظهار کرد:
شعارسال: کاندیداهای نام نویسی شده از اعتماد به نفس برخوردار بوده تا به مردم و جامعه خدمت کنند که این امر ارزشمندی است و قرار گرفتن در مسیر خدمت و برعهده گیری مسئولیت اجتماعی با انتخاب از سوی مردم مهم است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «آنچه مهم به نظر می‌رسد این است که در مراحل مختلف از برخوردهای شخصی و فردی و تشخیص های جناحی پرهیز شود» افزود: اصل و اساس قانون است و مافوق همه مجریان و کاندیداها و رای دهندگان قانون قرار دارد که همگان باید به آن تمکین کنند.

وی با توصیه به همه افرادی که ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: نباید فضا را به سمت تهمت و افترا و تخریب دیگران پیش برد بلکه تلاش باید بر این باشد که ستادهای انتخابات و طرفداران کاندیداها برای روشنگری و اثبات ارزش‌های کاندیداها قدم بردارند و در جهت تخریب و تهمت به دیگران گام برندارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «در برگزاری انتخابات باید اصل بی طرفی رعایت شود و به تخریب‌ها توجهی نشود» افزود: مردم هوشیار هستند و تخریب ها نتیجه معکوس دارد زیرا در میان مردم آنچه مهم است ارائه برنامه افراد و گروه های مختلف است.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه «در این دوره از انتخابات باید تلاش شود که از شبکه های اجتماعی و امنیت اجتماعی موجود برای روشنگری اهداف و برنامه‌های کاندیداها استفاده شود و نه تخریب» تصریح کرد: انتظار از کاندیداها این است که به سمت فضای مثبت تبلیغات پیش بروند و این به نفع کاندیداها و جامعه است.

وی یادآور شد: فعالان سایت ها، روزنامه ها و فضای مجازی باید در جهت تهییج و تحریک مردم برای حضور در انتخابات تلاش کنند و شاید مهم ترین نکته برای این تبلیغات ارائه برنامه های درست و موثر در جهت خدمت رسانی به مردم باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396، کدخبر: 96011503941، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
باشه یوسف نژاد عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین